دوره مجازی لاته آرت تخصصی

سیروپ بلوبری مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر

برند: مونین
زیر دسته بندی محصول: خرید سیروپ
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

حجم: 700 میلی‌لیتر
جنس بدنه: شیشه

افزودن به سبد خرید
مقایسه
فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال تومان هزینه ارسال نا مشخص
زمان ارسال روز
درباره محصول

سیروپ بلوبری مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، از بلوبری بومی آمریکای شمالی که در حال حاضر در سراسر جهان کشت می‌شود تهیه می‌شود.بلوبری مخملی، گوشتی و نیلی رنگ هستند. توت‌ها (بری‌ها) روی درخت‌چه‌های مکان‌های مرتفع مانند رشته کوه‌های آلپ فرانسه می‌رویند. بلوبری‌ها دارای طعم شیرین متعادل و کمی ترش هستند، نوع پرورشی آن‌ها طعمی شدیدتر از انواع وحشی آن دارند. بلوبری به صورت خام با غلات و ماست مصرف می‌گردد و همچنین در تهیه‌ی ژله، مربا، مافین، و چیزکیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سیروپ بلوبری مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، تداعی بخش عطر و طعم کوه‌های وحشی در کوکتل‌های میوه‌ای، اسموتی‌ها و دسرهای نوشیدنی‌ها است.

سیروپ بلوبری مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، با رنگ قرمز تیره از مواد اولیه‌ی شکر، آب، طعم‌دهنده‌ی طبیعی بلوبری و دیگر طعم‌دهنده‌های طبیعی، کنستانتره‌ی لیمو تشکیل شده که ۳۱٪ آن آب میوه و ۱۴٪ آن آب بلوبری است.

توصیه‌ی متخصص مونین: قرن‌ها است که بلوبری محبوبیت خود را در سراسر جهان حفظ کرده است. سیروپ بلوبری مونین طعمی تازه و طبیعی به نوشیدنی‌های شما می‌بخشد. این سیروپ را با سس دارک چاکلت و شیر مخلوط کنید تا نوشیدنی خوش‌مزه‌ی بلک فرست (Black Forest) تهیه کنید.

خرید سیروپ بلوبری مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، برای طعم دادن به انواع کوکتل‌ها، سوداها، لیمونادها، پانچ‌های میوه، اسموتی، چای و فراپه‌ها مناسب است.

برای مشاوره رایگان خرید سیروپ و اطلاع از قیمت سیروپ با کارشناسان فروشگاه اینترنتی خوش کالا تماس بگیرید.

حجم:
۷۰۰ میلی‌لیتر
جنس بدنه:
شیشه
افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟