دوره مجازی لاته آرت تخصصی

سیروپ شکلات مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر

برند: مونین
زیر دسته بندی محصول: خرید سیروپ
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

حجم: 700 میلی‌لیتر
جنس بدنه: شیشه

مقایسه
درباره محصول

سیروپ شکلات مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، طعم دل‌پذیر، کلاسیک و مجلل شکلات را ارائه می‌دهد که هزاران سال از تمدن برخوردار است. ردپای شکلات را می‌توان از چهار هزار تا سال ۱۹۰۰ پیش از میلاد دنبال کرد. شواهد موجود در مورد نوشیدنی‌های شکلاتی که از پودر دانه‌ی قهوه‌ی تخمیر شده تهیه می‌شد نشان دهنده‌ی خرد و باروری در آمریکای مرکزی است. تمدن‌های مایا و آزتک عزت و احترام شکلات را بالا می‌دانستند و در مراسم‌های تشریفاتی نوشیدنی‌های شکلاتی سرو و از آن به عنوان گونه‌ای از مالیات استفاده می‌کردند.

 

فقط همین اخیرا بود که اروپایی‌ها شکر، شیر و کره‌ی کاکائو را برای ایجاد شمش‌هاش شکلات و شیرینی‌هایی که امروزه می‌شناسیم با هم ترکیب کردند. در طول تاریخ شکلات به عنوان کالایی لوکس در نظر گرفته شده و در کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های اسپشیالتی گرم استفاده می‌شود.

برای مشاوره رایگان خرید سیروپ و اطلاع از قیمت سیروپ با کارشناسان فروشگاه اینترنتی خوش کالا تماس بگیرید.

سیروپ شکلات مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر با رنگ قهوه‌ای روشن با تلالو طلایی را می‌توان در انواع کوکتل‌های سرد و نوشیدنی‌های گرم مخلوط کرد. این سیروپ از مواد اولیه‌ی شکر، آب، طعم‌دهنده‌های طبیعی کاکائو به همراه دیگر طعم‌دهنده‌های طبیعی، رنگ خوراکی E150a و اسید سیتریک تشکیل شده است.

 

نت‌های طعمی: عطر دانه‌های کاکائو و مزه‌ی لیکور کاکائو

 

توصیه‌ی متخصص مونین: سیروپ شکلات مونین طعم قهوی کاکائو دارد و به راحتی حس شکلات دارک در قهوه و موکا را تقویت می‌کند. می‌توانید آن را با سس شکلات دارک امتحان نموده تا قهوه یا موکایی عالی تهیه کنید.

 

خرید سیروپ شکلات مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، برای طعم دادن به انواع شکلات‌ها و نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه، پختنی‌ها، دسرهای خوراکی، اسموتی‌ها و فراپه‌ها مناسب است.

حجم:
۷۰۰ میلی‌لیتر
جنس بدنه:
شیشه
افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟