دوره مجازی لاته آرت تخصصی

سیروپ کارامل نمکی مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر

برند: مونین
زیر دسته بندی محصول: خرید سیروپ
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

حجم: 700 میلی‌لیتر
جنس بدنه: شیشه

افزودن به سبد خرید
مقایسه
فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال تومان هزینه ارسال نا مشخص
زمان ارسال روز
درباره محصول

سیروپ کارامل نمکی مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، طعم‌دهنده‌ی جدید و ضروری برای حرفه‌ای‌های عرصه‌ی نوشیدنی است که طعمی دودی، شور و شیرین اغوا کننده‌ای ارائه می‌کند. مونین این ترکیب عطر و طعم دل‌پذیر را در جدیدترین سیروپ خود که در قهوه‌ها، شکلات‌ها و همچنین در کوکتل‌ها و دسرهای نوشیدنی به خوبی سازگار است جای داده است.

سیروپ کارامل نمکی مونین، عطر و طعم پیچیده و غیرقابل مقاومت به نوشیدنی‌های مخصوص شما می‌بخشد و مشتریان برای سفارش دوباره‌ی آن باز خواهند گشت.

سیروپ کارامل نمکی مونین با رنگ کهبربایی براق و درخشش‌های زرد مسی از مواد اولیه‌ی شکر، آب، طعم‌دهنده‌های طبیعی، نمک و رنگ خوراکی E150a تشکیل شده است.

توصیه‌ی متخصص مونین: سیروپ کارامل نمکی مونین تحولی در قهوه‌های کلاسیک شما ایجاد می‌کند. من ترکیب رایحه‌ی شکر سوخته و طعم نمک را بر جوانه‌های چشایی‌ام دوست دارم؛ بی‌نظیر است. در قهوه‌ی آیریش به پیچیدگی آن افزوده و کامتان را سبک می‌کند. آن را با سیروپ‌های میوه‌ای مانند سیروپ پشن فروت مونین امتحان کنید، به طور خوش‌آیندی شگفت‌زده خواهید شد.

خرید سیروپ کارامل نمکی مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر برای طعم دادن به انواع شکلات‌ها و نوشیدنی‌های گرم، کوکتل‌ها، نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه، پختنی‌ها، دسرهای نوشیدنی مناسب است.

برای مشاوره رایگان خرید سیروپ و اطلاع از قیمت سیروپ با کارشناسان فروشگاه اینترنتی خوش کالا تماس بگیرید.

حجم:
۷۰۰ میلی‌لیتر
جنس بدنه:
شیشه
افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟