دوره مجازی لاته آرت تخصصی

پوره گیلاس مونین ۱ لیتر

برند: مونین
دسته بندی: پودرهای خوراکی
زیر دسته بندی محصول: سس، پوره و فراپه
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

مقایسه
درباره محصول

پوره گیلاس مونین ۱ لیتر، عطر و طعم گیلاس‌های تازه‌ی تابستانی شاداب را برای شما به ارمغان می‌آورد. با طعم و رنگ فراوان، در یک لیموناد، هات چاکلت یا کوکتل، شما را به روزهای آفتابی کودکی باز می‌گرداند.

 

از زمان‌های بسیار قدیم، گیلاس بسیار مورد توجه مردم بوده و از جایگاه ویژه‌ای در سفره‌های سراسر دنیا برخورداد بوده است. وقتی نوبت به نوشیدنی می‌رسد، گزینه‌های زیاده برای بازسازی طعم عمیق تابستانی گیلاس با توازنی آب‌دار و شیرین در طول سال وجود ندارد.

 

پوره گیلاس مونین، با رنگ بنفش پررنگ با درخشش‌های صورتی، از مواد اولیه‌ی شکر، طعم‌دهنده‌ی طبیعی، اسید سیتریک، عصاره‌ی هویج سیاه و گل سرخ، پکتین، نگهدارنده‌ی سربات پتاسیم و ۵۰.۱٪ پوره‌ی گیلاس تشکیل شده است.

 

توصیه‌ی متخصص مونین: استفاده از پوره گیلاس مونین ما را قادر می‌سازد تا با رنگ و باقت نوشیدنی‌ها بازی کنیم. ترکیبی زیبا از بنفش و قرمز غنی. سعی کنید عطر و طعم پوره گیلاس مونین را با گیاهانی مانند رزماری یا ترخون ترکیب کنید و کوکتل‌های بی‌نظیر و خوش‌مزه ایجاد کنید. هم‌چنین می‌توانید از علاقه‌مندی‌های دوران کودکی خود نیز مانند پای گیلاس خانگی مادربزرگ یا کیک تولد جنگل سیاه الهام بگیرید.

 

خرید پوره گیلاس مونین، برای استفاده در انواع کوکتل، موهیتو، اسموتی و فراپه، سودا و لیموناد و پختنی‌ها مناسب است.

افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟