دوره مجازی لاته آرت تخصصی

پوره یوزو مونین ۱ لیتر

برند: مونین
دسته بندی: پودرهای خوراکی
زیر دسته بندی محصول: سس، پوره و فراپه
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

مقایسه
درباره محصول

پوره یوزو مونین ۱ لیتر، با طعم ترش و تارتی، با رایحه‌ی هوس برانگیز مرکباتی، طعمم منحصر به فرد و فراموش نشدنی به کوکتل‌های طراوت بخش یا در زمان ناخوشی، لمسی آرامش‌بخش به نوشیدنی‌های گرم شما اضافه خواهد کرد.

 

یوزو اصالتا میوه‌ای از شرق آسیا است. طعم‌های فریبنده‌ی گریپ فروت، لیمو و ماندرین ترش را ترکیب کرده است. یوزو به شکل گسترده در کره و ژاپن گسترش یافته و اکنون توسط سرآشپزهای برجسته مورد استقبال و حمایت قرار گرفته است. یوزو نوعی از مرکبات لوکس جدید است که باید در منوی خود داشته باشید.

 

طعم‌های سازگار: مرکبات، زنجبیل، عسل و آلو

 

پوره یوزو مونین با رنگ طلایی با درخشش‌های نارنجی، از مواد اولیه‌ی شکر، آب یوزو و لیمو، پالپ تلخ نارنگی، کنستانتره‌ی نارنگی، اسید سیتریک، سدیم سیترات، طعم‌دهنده‌ی طبیعی، پکتین، نگهدارنده‌ی سوربات پتاسیم، ۴۵٪ میوه شامل ۲۵٪ یوزو تشکیل شده است.

 

توصیه‌ی متخصص مونین: این طعم و عطر مرکباتی زیبا با رایحه گلی لطیف، جایگزینی عالی برای لیمو ترش و لیموی شیرازی است. نه تنها کوکتل‌های شما را ارتقا می‌بخشد، بلکه با اسموتی‌ها و سُربِی‌ها نیز شگفت‌انگیز است.

 

خرید پوره یوزو مونین ۱ لیتر، برای استفاده در انواع کوکتل، موهیتو، اسموتی و فراپه، سودا و لیموناد، آیسد تی، تاپینگ‌ها و پختنی‌ها است.

افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟