دوره مجازی لاته آرت تخصصی

قهوه بامبوگو روآندا آلبا

برند: آلبا
دسته بندی: قهوه‌های تخصصی
زیر دسته بندی محصول: خرید قهوه‌ تک‌ خاستگاه
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

شیوه‌ی دم‌آوری پیشنهادی:دمی

مقایسه
درباره محصول

قهوه بامبوگو روآندا آلبا، از بهترین دانه‌های مزارع کمپانی موراهو (Muraho T. Co.) در منطقه‌ی گاکنکه گاسزیا (Gakenke Gaszia) در ارتفاع ۲۰۰۰ متری از سطح دریا، واقع در شمال کیگالی، پایتخت کشور روآندا کشت و در ایستگاه شست‌وشوی بامبوگو (Bumbogo) به روش طبیعی فرآوری شده است.

 

بامبوگو در منطقه‌ای واقع شده که برای تولید قهوه‌هایی با کیفیت بسیار بالا در روآندا شناخته شده است. این یک منطقه‌ی بسیار رقابتی در روآندا به حساب می‌آید که تا کنون خاستگاه خیلی از برنده‌های مسابقات Cup of Excellence بوده است. پیش از مرحله‌ی شناور کردن قبل از پالپ‌زدایی، همه‌ی گیلاس‌های قهوه‌ی نارس یا آسیب دیده به همراه همه‌ی اجسام خارجی به صورت دستی جدا می‌شوند. در این مرحله، گیلاس‌ها به محوطه‌ی پیش-خشک کردن منتقل می‌شوند که پوسته‌ها به صورت دستی گرفته شود.

 

سپس روی تخت‌های آفریقایی سنتی خشک می‌شوند و پیش از خشک شدن کامل، به دقت گیلاس‌هایی که از نظر دیداری نارس به نظر می‌رسند به صورت دستی جدا می‌شوند. سپس گیلاس‌ها را در آب شناور کرده تا آن‌هایی با چگالی کم‌تر را جدا کنند. قهوه‌ها برای خشک شدن، روی تخت‌های خشک‌کن قرار داده می‌شود و به دقت از آن‌ها نگهداری می‌شود. چمن‌ها و علف‌های هرز برای اطمینان از عدم دریافت رطوبت اضافی از زمین در این مرحله از زیر تخت‌ها برداشته می‌شوند. این تخت‌ها در دشت‌های بزرگ و باز قرار دارند، جایی که در برابر حداکثر جریان هوا و نور خورشید برای خشک کردن قهوه‌ها قرار بگیرند.

 

خرید قهوه بامبوگو روآندا آلبا ، از از زیرگونه‌ی «بوربن قرمز (Red Bourbon)» با طعم‌یادهای مارمالاد توت فرنگی، هلو انجیری و انگور قرمز برای استفاده در روش‌های دمی مناسب است.

خاست‌گاه:
گاکنکه گاسزیا، روآندا
خاستگاه:
رواندا
گونه:
Red Bourbon
سال برداشت:
۲۰۲۰
ارتفاع کاشت:
۲۰۰۰ متری
شیوه‌ی دم‌آوری پیشنهادی:
دمی
تاریخ تولید:
افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟