دوره مجازی لاته آرت تخصصی

قهوه جوش موکا اکسپرس ۳ کاپ بیالتی

برند: بیالتی
دسته بندی: قهوه ساز
زیر دسته بندی محصول: قهوه ساز دستی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

افزودن به سبد خرید
مقایسه
فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال تومان هزینه ارسال نا مشخص
زمان ارسال روز
درباره محصول

قهوه جوش موکا اکسپرس ۳ کاپ بیالتی، اختراع بی‌نظیر و منحصر به فرد «آلفنزو بیالتی»، از سال ۱۹۳۳ یک نمونه‌ی عالی از جنبش هنری آرت دکو است.

 

بیالتی با پیوند موکا اکسپرس نمادین با سازمان جهانی اوشینا (Oceana) که به حفاظت از اکوسیستم‌های اقیانوسی مشغول است و توجهات را به آلودگی‌های پلاستیک‌های یک‌بار مصرف جلب می‌کند، تعهد خود به محیط زیست را نشان می‌دهد.

 

موکا اکسپرس، روشی ۱۰۰٪ سازگار با محیط زیست برای تهیه‌ی قهوه با پسماند صفر است. تنها پسماند تولید شده در این روش دم‌آوری کاملا زیست تخریب‌پذیر و قابل کمپوست است. برای شست‌وشوی آن به مواد شوینده‌ی شیمیایی نیازی نیست. موکا اکسپرس به دلیل طول عمر مفید حداقل ۱۰ ساله یک سرمایه‌گذاری سبز است که نگهداری و تعمیر آن تنها در مواقع ضروری لازم است.

 

جنس بدنه‌ی قهوه جوش موکا اکسپرس از آلومینیوم و جنس دست‌گیره‌های آن از ترموپلاستیک است. توجه داشته باشید این قهوه‌جوش برای استفاده روی صفحات گرمایشی القایی مناسب نیست و نباید برای شست‌وشوی آن از ماشین ظرف‌شویی استفاده نمود.

 

قطر پایه: ۷۲ میلی‌متر
ارتفاع: ۱۵۵ میلی‌متر
ظرفیت: ۱۳۰ میلی‌لیتر

 

شیوه‌ی دم‌آوری قهوه با موکا پات:
ابتدا تا زیر سوپاپ اطمینان را با آب دمای اتاق پر کنید. برای جلوگیری از قهوه‌ی آبکی و رعایت نکات ایمنی از سطح سوپاپ فراتر نروید. پودر قهوه‌ی مورد نظرتان را که متناسب با موکاپات آسیاب شده را در سبد قهوه پر کنید و بدون فشردن آن، سطح قهوه را صاف کنید. موکاپات را روی شعله‌ی کم قرار داده و صبر کنید تا قهوه در مخزن بالایی جمع شود. پس از شنیدن صدای حباب‌های آب، موکاپات را حرارت دور کنید. برای لذت بردن از همه‌ی عطر و طعم‌های قهوه، توصیه می‌شود قهوه را فورا بنوشید.

 

خرید قهوه جوش موکا اکسپرس ۳ کاپ بیالتی، با طراحی نمادین و آرت دکو، حس حال بی‌نظیری به تجربه‌ی قهوه‌های روزانه‌ی شما می‌بخشد.

ظرفیت:
۳ کاپ (۱۳۰ میلی‌متر)
ابعاد:
قطر پایه: ۷۲ و ارتفاع ۱۵۵ میلی‌لیتر
نوع محصول:
موکاپات
مناسب برای:
قهوه‌ی اسپرسو
وزن:
۴۷۶.۲ گرم
نوع:
موکاپات
جنس دسته:
ترموپلاستیک
جنس بدنه:
آلومینیوم
افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟