دوره مجازی لاته آرت تخصصی

هل سبز هپی نوش

برند: هپی نوش
دسته بندی: ادویه و چاشنی
زیر دسته بندی محصول: ادویه‌جات
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

مقایسه
درباره محصول

هل سبز هپی نوش یکی از چاشنی‌های معطر مورد استفاده در بعضی از غذاها، نان‌ها، شیرینی‌ها و به‌خصوص مرباها، است. هندی‌ها و پاکستانی‌ها و جنوب بلوچستان ایران بیشترین مصرف‌کننده‌های هل در جهان هستند.
نوشیدن دم کردهٔ داغ هل سبز هپی نوش موجب تسکین کولیت، سوء هاضمه، نفخ، حالت تهوع و بی‌حالی شده و مانع ترشح زیاد اسید معده می‌شود.
مواردی از خواص ویژه و بسیار ارزشمند هل سبز را به شما اطلاع می‌دهیم از جمله: درمان هالیتوسیس یا تنفس بد بو، جلوگیری از سرطان، کاهش فشارخون، کنترل اختلالات گوارشی مانند اسیدیته، نفخ شکم، و گرفتگی معده، حفاظت از دستگاه گوارش، کنترل کلسترول، کنترل سرطان، تسکین مشکلات قلبی و عروقی، و بهبود جریان خون در بدن، درمان بیماری‌های دهان و دندان و عفونت‌های دستگاه ادراری مانند التهاب مثانه، نفریت، و سوزاک مفید است. هل دارای ویژگی‌های تقویت کننده میل جنسی است و همچنین به عنوان درمانی برای ضعف جنسی، اختلال در نعوظ، و انزال زودرس نیز استفاده می‌شود.
افزون بر مصارف آشپزی، استفاده از هل به عنوان یک گیاه دارویی با سابقه‌ای طولانی در فرهنگ هندی و پزشکی سنتی چینی دارد. باور بر این بوده، که هل درمانی برای عفونت‌های دندان و لثه، ناراحتی گلو، گرفتگی ریه، سل ریوی، التهاب پلک، اختلالات گوارشی، ناراحتی کلیه، و سنگ کیسه صفرا محسوب شده و به عنوان یک پادزهر برای سموم و زهرها نیز کاربرد داشته است.

خانواده محصول:
افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟