دوره مجازی لاته آرت تخصصی

آرد نخودچی هپی نوش

برند: هپی نوش
دسته بندی: ادویه و چاشنی
زیر دسته بندی محصول: چاشنی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
3005

مقایسه
درباره محصول

نخودچی جزو حبوبات محسوب می‌شود. آرد نخودچی یکی از انواع آرد است که همان طور که از نام آن پیداست از نخودچی پوست گرفته شده و بی‌نمک به دست می‌آید. ارزش غذایی آرد نخودچی هپی نوش بسیار بوده و می‌توان گفت 1/3 لیوان آرد نخودچی هپی نوش برابر با یک واحد نان و غلات یا یک واحد گوشت کم چرب است. لذا مصرف آرد نخودچی هپی نوش به عنوان منبع پروتئین برای تمام افراد توصیه می‌شود. با توجه به ارزش غذایی آرد نخودچی هپی نوش، یکی از انواع آرد در آشپزی آرد نخودچی هپی نوش است.
یکی از تفاوت‌های عمده‌ی آرد نخودچی که آن را از دیگر انواع آرد متمایز می‌کند، آن است که آردها و غلات طی فرآیند تصفیه مقدار زیادی از ویتامین B خود را از دست می‌دهند. اما از آنجا که آرد نخودچی هپی نوش نیاز به تصفیه ندارد، میزان ویتامین و فیبر آرد نخودچی هپی نوش که برای سلامتی مفید است، در آن باقی می‌ماند و ارزش غذایی و مواد مغذی آرد نخودچی هپی نوش حفظ می‌شود. آرد نخودچی هپی نوش بهترین جایگزین برای حبوبات است و افراد می‌توانند با خوردن آرد نخودچی مواد مورد نیاز بدن خود را تامین کنند. البته مقدار مصرف آرد نخودچی با توجه به میزان انرژی دریافتی در افراد متفاوت است.
از خواص ویژه و بسیار ارزشمند آرد نخودچی می‌توان به: ویتامین B9، کربوهیدرات، فسفر، آهن، ویتامین B1، تقویت مو، یک جایگزین بدون گلوتن برای آرد معمولی، کاهش ابتلا به دیابت، کاهش وزن، بهبود سلامت قلب، تقویت سیستم ایمنی، سرشار از مواد معدنی و ویتامین، رفع یبوست، مبارزه با سرطان، کاهش مشکلات گوارشی، کاهش کلسترول، درمان کم خونی، جلوگیری از سرطان روده، رفع خستگی، تنظیم فشار خون، تقویت استخوان، بهبود عملکرد مغز، کاهش التهاب، مفید برای خانم های باردار، مبارزه با آلرژی اشاره کرد.

افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟