دوره مجازی لاته آرت تخصصی

قهوه ساز کامبی لاین ۱۰×۱ آنیمو

برند: آنیمو
دسته بندی: قهوه ساز
زیر دسته بندی محصول: قهوه ساز صنعتی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

مقایسه
درباره محصول

قهوه ساز کامبی لاین ۱۰×۱ آنیمو با کارکرد سریع، آسان و قابل اتکا می‌تواند برای گروه‌های بزرگ افراد، مقدار زیادی قهوه‌ی فیلتری تازه را در مدت زمانی کوتاه دم‌آوری کند.

 

با استفاده از قهوه ساز کامبی لاین ۱۰×۱ آنیمو، بهترین قهوه را در فنجان خود خواهید داشت. قهوه سازهای کامبی لاین (ComBi-line)، مجهز به سیستم فیلتر پر سرعت، آب را دقیقا با دمای مناسب عبور می‌دهد تا در نگه‌دارنده جمع شود.

 

قهوه ساز کامبی لاین ۱۰×۱ آنیمو، از یک یونیت دم‌آور و یک نگهدارنده‌ی نوشیدنی با ظرفیت ۵ لیتری تشکیل شده است.

 

قهوه سازهای کامبی لاین آنیمو مونتاژ شده و کاملا آماده‌ی استفاده عرضه می‌شوند و می‌توانند در بسیاری از شرایط مثل هتل‌ها ورستوران‌ها، سالن‌های تئاتر و سینما، سالن‌های همایش، دفترهای کار، بیمارستان‌ها و مراکز سلامتی و مراقبت، مدارس و محیط‌های آموزشی، شناورهای دریایی و... مورد استفاده قرار گیرند.

 

طراحی مدرن و جدید، رابط کاربری با صفحه‌ی لمسی خازنی، نگه‌داری راحت، استفاده‌ی بسیار ایمن، LEDهای روشنایی در مخزن نگه‌دارنده، مخزن‌های نگه‌دارنده‌ی عایق و ظرفیت دم‌آوری قهوه تا 480 فنجان در ساعت از نقاط قوت این محصول است.

 

به لطف صفحه‌ی لمسی، کار با قهوه سازهای کامبی لاین آنیمو بسیار آسان است. فقط کافی است مقدار توصیه شده‌ی قهوه را تنظیم کنید و مراحل دم‌آوری را از روی صفحه‌ی نمایش دنبال نمایید. یک سیگنال صوتی و صفحه‌ی نمایش‌گر به شما می‌گوید چه زمانی قهوه حاضر است و در چه وضعیتی قرار دارید. با ارائه‌ی راهکارهای ساده در نمایش‌گر (به عنوان مثال هشدار رسوب‌زدایی از دستگاه)، نگهداری از قهوه ساز کامبی لاین آنیمو بسایر آسان است.

 

منوی اپراتور و سرویس، تایمر قابل برنامه‌ریزی، توصیه‌های مربوط به دوز قهوه، شمارش‌گرهای روزانه و کلی از دیگر قابلیت‌های این قهوه ساز است.

 

خرید قهوه ساز کامبی لاین ۱۰×۱ آنیمو که به صورت مونتاژ شده و کاملا آماده‌ی استفاده عرضه می‌شود برای استفاده در بسیاری از موقعیت‌ها مثل هتل و رستوران‌ها، سالن‌های تئاتر و سینما، سالن‌های همایش، دفترهای کار، بیمارستان‌ها و مراکز سلامتی و مراقبت، مدارس و محیط‌های آموزشی، شناورهای دریایی و... مناسب است.

ابعاد:
عرض: ۵۹۰، عمق: ۴۷۰ و ارتفاع ۷۹۰ میلی‌متر
وزن:
-
مصرف انرژی:
3N~380-415V 6175W, 50-60Hz
ظرفیت مخزن نگه‌داری نوشیدنی:
۱۰ لیتر / ۸۰ فنجان
ظرفیت دم‌آوری قهوه یا چای:
حدود ۶۰ لیتر / ۴۸۰ فنجان
ظرفیت تولید آب داغ:
-
دمای نگه‌داری نوشیدنی:
حدود ۸۰ تا ۸۵ درجه‌ی سانتی‌گراد
سایز فیتلر کاغذی:
۱۵۲/۴۵۷
قابلیت استفاده از لیوان بلند:
گرم‌کن فنجان الکتریکی:
پرتافیلتر فولادی:
چراغ LED:
افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟