دوره مجازی لاته آرت تخصصی

پوره بلوبری مونین ۱ لیتری

برند: مونین
دسته بندی: پودرهای خوراکی
زیر دسته بندی محصول: سس، پوره و فراپه
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

مقایسه
درباره محصول

پوره بلوبری مونین ۱ لیتری، از بلوبری‌های آمریکای شمالی که دارای یکی از بالاترین مقادیر آنتی‌اکسیدان در میوه‌هاست تهیه شده است. این پوره‌ی محبوب، طعم و بافت بلوبری‌های وحشی را به نوشیدنی‌های شما ارائه می‌کند.

 

شیرینی متمایز و ملایم بلوبری همراه با کمی تارتی، این میوه را به ستاره‌ی کابلر، مربا و مافین‌ها تبدیل کرده است. پوره بلوبری مونین، با طعم و عطر ظریف خود، عصاره‌ی این میوه‌ی فوق‌العاده را به اسموتی‌ها، کوکتل‌ها، لیموناد‌ها و دسرهای نوشیدنی می‌بخشد.

 

پوره بلوبری مونین با رنگ آبی رو به بنفش تیره، از مواد اولیه‌ی شکر، طعم‌دهنده‌ی طبیعی، عصاره‌ی هویج سیاه و ختمی، اسید سیتریک، پکتین، نگهدارنده‌ی سربات پتاسیم و ۵۰.۱٪ پوره‌ی بلوبری تشکیل شده است.

 

توصیه‌ی متخصص مونین: پوره بلوبری مونین، ترکیبی ایده‌آل با فراپه ماست مونین برای تهیه‌ی یک اسموتی خیره کننده است که توازنی بی‌نقص بین طراوت بلوبری با نت‌های ترش و شیرین فراپه‌ی ماست ایجاد می‌کند. ترکیب مورد علاقه‌ی خود من، اضافه کردن پوره بلوبری مونین در کوکتل Daiquiri به همراه مقداری سیروپ بنفشه مونین است.

 

خرید پوره بلوبری مونین ۱ لیتری برای استفاده در انواع کوکتل، موهیتو، اسموتی و فراپه، سودا و لیموناد، تاپینگ، میلک شیک و پختنی‌ها است.

افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟