دوره مجازی لاته آرت تخصصی

قهوه جوش موکا ۶ کاپ طرح کلاسیک

برند: متفرقه
دسته بندی: قهوه ساز
زیر دسته بندی محصول: قهوه ساز دستی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

افزودن به سبد خرید
مقایسه
فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال تومان هزینه ارسال نا مشخص
زمان ارسال روز
درباره محصول

قهوه جوش موکا ۶ کاپ 

قهوه جوش موکا ۶ کاپ طرح کلاسیک از بدنه‌ی با آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و جنس دسته‌ی آن از باکالیت است. جهت افزایش ایمنی، در قسمت مخزن آب این دستگاه یک سوپاپ ساچمه‌ای تعبیه شده که از انباشت فشار بیش از اندازه جلوگیری خواهد کرد.

 

قهوه جوش موکا

قهوه جوش موکا ۶ کاپ، برای دم‌آوری شش فنجان قهوه مناسب است.

قهوه جوش موکاپات یک قهوه ساز دستی است که در ایتالیا اختراع گردید و فراهم‌آوری تهیه‌ی قهوه‌ای شبیه به اسپرسو در آشپزخانه‌ی هر خانه، فرهنگ قهوه نوشی را در سراسر جهان دگرگون کرد.

 

طرز تهیه قهوه با موکاپات

برای تهیه‌ی قهوه با موکاپات می‌بایست در مخزن آب تا زیر سوپاپ اطمینان آب گرم ریخته و سپس سبد قیفی شکل را با پودر قهوه‌ی مناسب پر نمایید. نیازی نیست پودر قهوه درون سبد فشرده شود، فقط کافی است به دقیقا به اندازه‌ی مناسب مماس با لبه‌های قیف از پودر قهوه پر شود. در مرحله‌ی بعد مخزن فوقانی که قهوه‌ی نهایی در آن سرازیر می‌شود را به خوبی روی محفظه‌ی پایین پیچ نموده تا محکم شود. موکاپات را روی شعله‌ی متناسب قرار داده و پس از مدت زمان کمی قهوه‌ی شما آماده است. توجه داشته باشید در صورت استفاده از شعله‌ی بزرگ، محفظه‌ی فوقانی بیش از اندازه گرم شده که نتیجه‌ی آن قهوه‌ای نامطلوب است.

 

نکات مهم قهوه جوش موکا ۶ کاپ طرح کلاسیک

  •  حتما توجه کنید که همیشه تا زیر سوپاپ اطمینان مخزن پایینی آب پر می‌کنید. پوشیده شدن این سوپاپ با آب ممکن است خطرساز باشد.
  •  به هیچ عنوان از قهوه‌هایی با آسیاب نامناسب، مانند قهوه ترک، در موکاپات استفاده نکنید. قهوه‌هایی با آسیاب درشت، نوشیدنی آبکی ایجاد می‌کنند و قهوه‌هایی با آسیاب بسیار ریز، باعث کیپ شدن منافذ و افزایش خطر انفجار موکاپات در صورت عمل‌کرد نادرست سوپاپ اطمینان می‌شوند.
  •  با هدف کوتاه‌سازی مدت زمان دم‌آوری، مخزن موکاپات را با آب گرم پر کنید. دم‌آوری طولانی با گرم شدن پودر قهوه داخل سبد، نوشیدنی به شدت تلخی فراهم می‌کند.
  •  شعله‌ای را انتخاب کنید که کناره‌های موکاپات بیرون نزند تا حرارت بیش از حد باعث تلخی دوچندان و هم‌چنین آسیب دیدن دسته‌ی پلاستیکی آن نشود.
  •  توجه داشته باشید نوشیدنی موکاپات، اسپرسو نیست؛ بلکه چیزی بین قهوه دمی یا قهوه فرانسه و قهوه اسپرسو است.

 

خرید قهوه جوش موکا ۶ کاپ طرح کلاسیک

خرید قهوه جوش موکا ۶ کاپ طرح کلاسیک، مناسب افرادی است که می‌خواهند از قهوه‌ای مطلوب در خانه یا دفتر کار خود لذت ببرند.

برای خرید قهوه ساز خانگی  وارد سایت خوش کالا شوید و اطلاعات جداگانه قهوه سازها را مطالعه نمایید. کافی است از محصولات ما دیدن فرمایید و قهوه‌ ساز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

ظرفیت:
۶ فنجان
ابعاد:
-
نوع محصول:
موکاپات
مناسب برای:
قهوه‌ی اسپرسو
وزن:
-
نوع:
قهوه‌ساز دستی
جنس دسته:
باکالیت
جنس بدنه:
آلومینیوم
افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟