دوره مجازی لاته آرت تخصصی

پکیج قهوه خانگی فرنچ پرس کد ۰۱۳

برند: متفرقه
دسته بندی: عمومی
زیر دسته بندی محصول: پکیج خانگی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
250 گرم قهوه مناسب فرنچ پرس
فرنچ‌پرس 350 میلی‌لیتر

مقایسه
درباره محصول

پکیج قهوه خانگی فرنچ پرس کد ۰۱۳، از ۲۵۰ گرم قهوه فرانسه دونیسی، فرنچ پرس طرح استار باکس مدل ۰۱۹ و یک پیمانه تشکیل شده است.

 

قهوه فرانسه دونیسی:

قهوه فرانسه دونیسی، از ترکیب ۱۰۰٪ عربیکا مزارع کشور برزیل، با اندازه‌ی أسیاب متوسط، برای استفاده در فرنچ‌پرس و تهیه‌ی قهوه‌های دمی تولید شده.

 

بسته‌بندی آلومینیومی ۴ لایه و وکیوم این قهوه، کیفیت و عطر و طعم آن را از لحظه‌ی آسیاب تا بازشدن بسته‌بندی تضمین خواهد کرد. توصیه می‌شود پس از بازگشایی، آن را به گونه‌ای ببندید که مانع رسیدن نور و اکسیژن به داخل شود.

 

خرید قهوه فرانسه دونیسی با کافئین متوسط و طعم‌یادهای آجیلی، شکر قهوه‌ای و شکلات شیری، برای تهیه به روش‌های دمی و مصرف در وعده‌های ظهر و عصر مناسب است.

 

فرنچ‌پرس لیدو کد ۲۱:

فرنچ‌پرس لیدو کد ۲۱، با رنگ مشکی و گنجایش ۳۵۰ میلی‌لیتر، برای تهیه‌ی قهوه و دم‌نوش مناسب است. بدنه‌ی PVC این فرنچ پرس از محفظه‌ی شیشه‌ای آن محافظت نموده و برای شست‌وشو قابل جدا شدن است.

 

دم‌آوری قهوه با فرنچ‌پرس:

برای دم‌آوری قهوه با استفاده از دستگاه فرنچ پرس، ابتدا فیلتر را خارج کرده و با گرداندن و خالی کردن اندکی آب داغ، دمای بدنه‌ی سیلندر را افزایش دهید. سپس، پودر قهوه‌ی مورد نظر خود را درون سیلندر ریخته و به همراه اندکی آب داغ هم بزنید تا پودر قهوه به خوبی خیس شود. این کار به عصاره‌گیری بهتر کمک می‌کند. سپس آب داغ (اندکی پایین‌تر از دمای جوش) را روی پودر قهوه ریخته، درپوش فرنچ‌پرس را روی سیلندر گذاشته اما فیلتر را به پایین فشار ندهید. پس از ۳ تا ۴ دقیقه به آرامی (این مرحله باید بین ۲۰ تا ۳۰ ثانیه به طول انجامد) پیستون فیلتر را به پایین هدایت نمایید. حال قهوه‌ی شما آماده است.

 

با خرید پیکج قهوه خانگی فرنچ پرس کد ۰۱۳، به طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها مانند قهوه‌ی دمی، انواع دمنوش و... دست پیدا کنید.

افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟