دوره مجازی لاته آرت تخصصی

قهوه دریپ بگ دیکف دونیسی

دسته بندی: خرید قهوه
زیر دسته بندی محصول: خرید قهوه دریپ بگ
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

شیوه‌ی دم‌آوری پیشنهادی:فوری

مقایسه
درباره محصول

قهوه دریپ بگ دیکف دونیسی، از قهوه ۱۰۰٪ عربیکا که به شیوه‌ی سوئیس واتر کافئین‌زدایی شده، تهیه گردیده و برای افراد دارای محدودیت استفاده از کافئین توصیه می‌شود.

 

از آرزوها و رویاهایمان به بهانه‌ی مواجه شدن با موانع مسیر، دست نخواهیم کشید. چرا که هر مانعی، بهانه‌ی ساختن راهی جدید برای دست‌یابی به مقصد نهایی‌ست.
قهوه قهوه دریپ بگ دیکف دونیسی، طراحی شده تا کافئین موجود در قهوه، بین علاقه‌مندان و این نوشیدنی خوش عطر و طعم فاصله نیندازد. پس اگر به هر دلیلی مایل به دریافت کافئین قهوه نیستید، دیکف دونیسی در انتظار شماست.

قهوه‌های دریپ بگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با کم‌ترین امکانات و سریع‌ترین زمان، فنجان شما را با قهوه‌ای تازه، خوش‌عطر و خوش‌طعم پر کنند. ساختار کیسه‌های این محصولات که نقش فیلتر را در دم‌آوری ایفا می‌کنند، از جنس الیافی‌ست که بدون دخالت دست و به کمک حرارت دوخته می‌شود.

 

روش استفاده:
ابتدا فیلتر را از ساشه خارج کرده، از محل خط چین باز نمایید و گیره‌های آن را روی لبه‌ی لیوان قرار دهید. سپس آب گرم کمی پایین‌تر از نقطه‌ی جوش را به حالت دورانی، روی پودر قهوه‌ی داخل آن بریزیدو این عمل را بنا به سلیقه، ۲ تا ۳ بار تکرار نمایید. پیشنهاد می‌شود بار اول، آب را تا نیمه‌ی کیسه پر و در دفعات بعدی، کیسه را کاملا پر کنید. در راستای رسیدن به طعم دل‌پذیر قهوه، از آب معدنی یا آب تصفیه شده استفاده نمایید.

 

خرید قهوه دریپ بگ دیکف دونیسی، با طعم‌یادهای شکلات شیرین و میوه‌ی خشک، برای مصرف در همه‌ی وعده‌ها مناسب است.

مقدار کافئین:
کافئین کم
مقدار اسیدیته:
اسیدیته زیاد
مقدار تلخی:
تلخی کم
شیوه‌ی دم‌آوری پیشنهادی:
فوری
خانواده‌ی طعمی:
کاراملی و آجیلی
ابزار لازم:
ترشی و شیرینی:
گونه:
٪۱۰۰ عربیکا
خاستگاه:
-
درجه‌ی برشته‌کاری:
-
ارتفاع کاشت:
-
تاریخ تولید:
-
افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟