دوره مجازی لاته آرت تخصصی

قهوه‌ی دریپ بگ وانیلی دونیسی

دسته بندی: خرید قهوه
زیر دسته بندی محصول: خرید قهوه دریپ بگ
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

مقایسه
درباره محصول

بسته کامل دریپ بگ دونیسی، از تمام مدل‌های مختلف دریپ بگ‌های دونیسی تشکیل شده است. قهوه‌های دریپ بگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با کم‌ترین امکانات و سریع‌ترین زمان، فنجان شما را با قهوه‌ای تازه، خوش‌عطر و خوش‌طعم پر کنند. ساختار کیسه‌های این محصولات که نقش فیلتر را در دم‌آوری ایفا می‌کنند، از جنس الیافی‌ست که بدون دخالت دست و به کمک حرارت دوخته می‌شود.

 

این محصول شامل موارد زیر است:

 

قهوه دریپ بگ صبح بخیر دونیسی، تهیه شده از قهوه‌ی ۱۰۰٪ روبوستا با بافتی بافتی غلیظ، طعمی قوی و کافئین بالا و طعم‌یادهای آجیلی، ادویه‌ای و شکلات تلخ، برای شروعی پر انرژی همراه شماست.

 

قهوه دریپ بگ ظهر بخیر دونیسی، با ترکیبی متعادل از دانه‌های عربیکا و روبوستا با بافتی مطلوب، طعمی متعادل و سطح کافئین متوسط و طعم‌یادهای آجیلی و شکلات شیری، انتخاب مناسبی برای بازیابی انرژی در میانهی روز است.

 

قهوه دریپ بگ عصربخیر دونیسی، تهیه شده از ترکیب ۱۰۰٪ عربیکا با بافتی لطیف، طعمی ملایم و سطح کافئین نسبتا کم و طعم‌یادهای شکلات شیرین و میوه‌ی خشک، همراه شما برای گذار از شلوغی روز به آرامش شب است.

 

قهوه دریپ بگ کاراملو دونیسی، تهیه شده از ترکیب ۱۰۰٪ عربیکا با عطر دل‌انگیز کارامل، بافت ملایم و طعم دل‌پذیر، با کافئین نسبتا کم و طعم‌یاد شکر قهوه‌ای، برای استفاده در همه‌ی وعده‌ها مناسب است.

 

قهوه دریپ بگ وانیلا دونیسی، تهیه شده از ترکیب ۱۰۰٪ عربیکا با عطر خاطره‌انگیز وانیل، بافتی ملایم و طعمی دل‌پذیر و کافئین نسبتا کم و طعم‌یاد شکر قهوه‌ای، برای استفاده در همه‌ی وعده‌ها مناسب است.

 

قهوه دریپ بگ سامبا دونیسی، از ترکیب ۱۰۰٪ عربیکا مزارع برزیل تهیه شده و با کافئین متوسط و طعم‌یادهای آجیلی، شکر قهوه‌ای و شکلات شیری، سرزمین فوتبال و قهوه و رقص را به خانه‌هایتان خواهد آورد

 

قهوه دریپ بگ ساهارا دونیسی، از ترکیب ۱۰۰٪ عربیکا مزارع کشور اتیوپی تهیه شده است و با کافئین نسبتا پایین و طعم‌یادهای گلی و میوه‌ای، گرمای اتیوپی را مهمان دستان شما خواهد کرد.

 

خرید بسته کامل دریپ بگ دونیسی، با تنوع طعمی بالا، پوشش‌دهنده‌ی تمام سلایق است.

مقدار کافئین:
مقدار اسیدیته:
مقدار تلخی:
شیوه‌ی دم‌آوری پیشنهادی:
خانواده‌ی طعمی:
ابزار لازم:
ترشی و شیرینی:
گونه:
-
خاستگاه:
-
درجه‌ی برشته‌کاری:
-
ارتفاع کاشت:
-
تاریخ تولید:
-
افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟