دوره مجازی لاته آرت تخصصی

قهوه سیداما اتیوپی ست

دسته بندی: قهوه‌های تخصصی
زیر دسته بندی محصول: خرید قهوه‌ تک‌ خاستگاه
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

گونه:۱۰۰٪ عربیکا، زیرگونه‌ی ارلوم (Heirloom)
شیوه‌ی دم‌آوری پیشنهادی:دمی و اسپرسو

مقایسه
درباره محصول

مشخصات و ویژگی قهوه اتیوپی سیدامو 

قهوه سیدامو اتیوپی ست، از دانه‌های قهوه ۱۰۰٪ عربیکا مزرعه Daye Bensa واقع در ناحیه‌ی سیداما کشور اتیوپی، در ارتفاع ۱۹۰۰ متری از سطح دریا کشت و تهیه شده است.

اتیوپی خاستگاه بسیار خوش‌نامی است که هر برشته‌کاری، در تلاش است که محصولات این کشور را به سبد کالایی خود اضافه کند. طعم‌یادهای میوه‌های هسته‌دار و به‌خصوص زردآلو و هلو و هم‌چنین طعم‌یادهای میوه‌های خشک از بارزترین ویژگی‌های طعمی قهوه‌های این خاستگاه است.

کشت قهوه در اتیوپی به صورت کلی در چهار منطقه‌ی جنگلی، نیمه‌جنگلی، باغی و مزرعه‌ای انجام می‌گیرد. سیداما، یرگاشف، حرار، لیمو، گیمبی و لکمپتی از مهم‌ترین نواحی کشت قهوه در این کشور هستند. به دلیل این‌که بسیاری از زیرگونه‌های قهوه در این کشور به صورت طبیعی شکل گرفته‌اند، در برابر آفت‌های محلی مقاوم هستند و این امر کشت بدون استفاده از سموم شیمیایی را امکان‌پذیر کرده.

سیدامو (در کنار یرگاچف و حرار) یکی از سه منطقه‌ی اصلی کشت قهوه در اتیوپی هستند و شامل ناحیه‌ی بزرگی از ارتفاعات حاصل‌خیز جنوب دریاچه‌ی آواسا در دره‌ ریفت می‌شود که دارای آب و هوای خاص و ارتفاعات مختلف است. به همین دلیل، تنوع زیادی از ویژگی‌های حسی وجود دارد که در کل با نام سیداما شناخته می‌شود.

خرید قهوه سیداما اتیوپی ست

خرید قهوه سیدامو اتیوپی ست، از زیرگونه‌ی ارلوم (Heirloom)، با برشته‌کاری روشن و طعم‌یادهای شکلاتی و مرکباتی و رایحه‌ی گلی، برای تهیه‌ی قهوه به شیوه‌های دمی و اسپرسو مناسب است.

شما میتوانید برای  خرید قهوه و خرید قهوه اسپرسو و... وارد سایت فروشگاه قهوه خوش کالا شوید و اطلاعات جداگانه قهوه را مطالعه نمایید. 

 

مقدار کافئین:
کافئین کم
مقدار اسیدیته:
اسیدیته زیاد
مقدار تلخی:
تلخی کم
خانواده‌ی طعمی:
گلی و میوه‌ای
خاست‌گاه:
سیداما، اتیوپی
خاستگاه:
اتیوپی
گونه:
۱۰۰٪ عربیکا، زیرگونه‌ی ارلوم (Heirloom)
سال برداشت:
---
ارتفاع کاشت:
۱۹۰۰ متر از سطح دریا
شیوه‌ی دم‌آوری پیشنهادی:
دمی و اسپرسو
تاریخ تولید:
---
افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟