دوره مجازی لاته آرت تخصصی
آلبا

خرید قهوه آلبا

آلبا یکی از برندهای داخلی فعال در حوضه‌ی قهوه است. این برند با هم‌کاری دو شرکت از کشور نیوزلند، دانه‌ی سبز قهوه را از منابع انحصاری وارد کرده و پس از برشته‌کاری یا ترکیب می‌کند. تمامی محصولات برشته‌کاری آلبا شامل انواع قهوه ترکیبی، قهوه تک خاستگاه، قهوه ترک، چای سیاه، چای ماسالا و هات چاکلت از فروشگاه اینترنتی قهوه خوش کالا قابل خریداری است. اطلاعات هر محصول با جزئیات کامل در وب‌سایت قرار دارد و در صورت نیاز می‌توانید از مشاوره‌ی کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

برای خرید اینترنتی قهوه وارد سایت خوش کالا شوید و اطلاعات جداگانه قهوه ها را مطالعه نمایید. کافی است از محصولات ما دیدن فرمایید و قهوه‌ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

معرفی انواع قهوه آلبا

قهوه آلبا (Alba Coffee) در لاین‌های قهوه ترکیبی با تناسب‌های ۱۰۰٪ عربیکا، ۸۰٪ عربیکا و ۶۰٪ عربیکا، قهوه ترك، قهوه تک‌خاستگاه از کشورهای پرو، روآندا، کلمبیا و ... عرضه می‌گردد. این برند هم‌چنین در زمینه‌ی تولید چای سیاه، چای ماسالا و هات‌چاکلت نیز فعالیت دارد. قهوه فینیکس بلند آلبا، قهوه تمپو بلند آلبا، قهوه ترک استانبول آلبا برخی محصولات این برشته‌کاری آلبا هستند.

 

لیست قیمت قهوه آلبا

در اردیبهشت ۱۴۰۱، محصولات آلبا در لاین قهوه‌های ترکیبی از حدود 550.000 تا 700.000 تومان به ازای هر کیلو قیمت‌گذاری شده‌اند. قهوه‌های تک خاستگاه این برند هم با قیمت حدودی 1.140.000 به ازای هر کیلو عرضه می‌شود.

 

فروش محصولات آلبا

یکی از مراکز فروش محصولات آلبا، وب‌سایت خوش کالا است. کلیه‌ی محصولات این برند با توضیحات کامل در وب سایت قرار دارد و می‌توانید قهوه یا دیگر کالاهای مورد نظر خود را به صورت دانه قهوه یا پودر آسیاب شده سفارش داده و در سراسر ایران دریافت نمایید.

 

بیشتر... بستن

مرتب سازی بر اساس :
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
لطفا منتظر بمانید . . .