دوره مجازی لاته آرت تخصصی
قهوه تام کینز

قهوه تام کینز

قهوه تام کینز از برندهای ایرانی است که از سال ۱۳۹۳، در زمینه‌ی فروش و تامین قهوه فعالیت می‌کند. تام کینز از معدود برندهای ایرانی تولیدکننده قهوه است که موفق به دریافت پروانه‌ی سیب سلامت سازمان غذا و دارو گردیده و این نشانه‌ی تداوم کیفیت در محصولات این تولید کننده است.

خرید انواع قهوه تام کینز

محصولات تام کنیز با توجه به تنوع مناسب در تناسب عربیکا و روبوستا، عرضه‌ی دو مدل متفاوت قهوه ترک، ارائه‌ی محصولات با تناسب روبوستای غالب و هم‌چنین قهوه‌ تک‌خاستگاه، به خوبی می‌تواند سلایق گوناگون را پاسخ‌گو باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این برند که باعث شده انتخاب بسیاری از کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها باشد، حفظ کیفیت و ویژگی‌های طعمی محصولات در مدت‌زمان طولانی است. در ادامه، دو مورد از پرفروش‌ترین محصولات این برند معرفی می‌گردد:

قهوه تام کینز قرمز

قهوه کولی ویتنام تام کینز، از قهوه‌های ۱۰۰٪ روبوستا منطقه‌ی کولی، واقع در کشور ویتنام تهیه شده است و برای افرادی مناسب است که به دنبال کافئین بالا در نوشیدنی خود هستند.

قهوه ترک تام کینز

قهوه ترک تام کینز با تناسب ۲۰٪ عربیکا و ۸۰٪ روبوستا، در دو مدل مدیوم و لایت عرضه می‌شود. تفاوت این دو محصول در درجه‌ی روست یا برشته‌کاری آن‌هاست. اگر طرف‌دار قهوه ترک با عطر و طعم ملایم هستید، می‌توانید از قهوه ترک لایت تام کینز لذت ببرید.

قیمت قهوه تام کینز

در آبان ماه سال ۱۴۰۱، محصولات تام کینز در بخش قهوه ترکیبی از حدود 220.000 تا 450.000 تومان به ازای هر کیلو قیمت‌گذاری شده‌اند. محصولات قهوه تک خاستگاه این برند نیز دارای برچسب‌های قیمتی از 403.000 تا 480.000 تومانی برای بسته‌های یک کیلویی می‌باشند. بسته‌های یک کیلویی قهوه ترک تام کینز و پودر کاکائو تام کینز هم به ترتیب با قیمت 217.000 و 206.000 تومان به فروش می‌رسند.

محصولات تام کینز در لاین قهوه ترکیبی، شامل قهوه ۱۰۰٪ عربیکا، ۸۰٪ عربیکا، ۵۰٪ عربیکا، قهوه ترک و هم‌چنین قهوه ۱۰۰٪ روبوستا، ۹۰٪ روبوستا و ۷۰٪ روبوستا تولید می‌شود. این شرکت هم‌چنین سه قهوه تک خاستگاه از کشورهای اتیوپی، کنیا و کلمبیا و یک مدل پودر کاکائو نیز در سبد کالایی خود قرار داده است که تنوع نسبتا خوبی برای انتخاب ارائه می‌کند.

با توجه به تنوع بسیار زیاد برندها و مدل‌های موجود و تفاوت‌های بین هر یک از آن‌ها، برای سفارش قهوه و اطلاع از قیمت خرید قهوه و دیگر محصولات به صورت عمده یا هورکا و هم‌چنین آگهی از شرایط و تخفیف‌های ویژه، با شماره تلفن‌های دفتر تماس بگیرید.

نمایندگی قهوه تام کینز

فروشگاه آن‌لاین خوش‌کالا با شرکت تولید کننده‌ی محصولات تام کینز طرف قرارداد است و به طور مستقیم برای عرضه‌ی محصولات با این شرکت هم‌کاری دارد. سفارشات شما از محصولات قهوه تام کینز، به طور مستقیم از دفاتر این برند دریافت و به دست شما می‌رسد.

 

خرید قهوه تام کینز از فروشگاه اینترنتی خوش کالا

تمامی محصولات قهوه تام کینز برای سفارشات خرد و عمده از خوش‌کالا به صورت دانه یا آسیاب شده قابل خریداری می‌باشد. سفارشات شما به شکل مستقیم توسط تولید کننده پردازش و آماده‌سازی می‌شود و در سریع‌ترین زمان در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. برای انتخاب مناسب‌ترین محصول می‌توانید بخش توضیحات هر قهوه را مطالعه نموده یا از مشاوره‌ی تخصصی کارشناسان ما بهره‌مند شوید. 

بیشتر... بستن

مرتب سازی بر اساس :
چطوری میتونم کمکتون کنم؟
لطفا منتظر بمانید . . .