دوره مجازی لاته آرت تخصصی

بسته کامل دریپ بگ دونیسی

دسته بندی: خرید قهوه
زیر دسته بندی محصول: خرید قهوه دریپ بگ
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
تعداد از: 48 ساشه
گونه: ترکیبی
شیوه‌ی دم‌آوری پیشنهادی: فوری

مقایسه
درباره محصول

بسته کامل دریپ بگ دونیسی، از تمام مدل‌های مختلف دریپ بگ‌های دونیسی تشکیل شده است. قهوه‌های دریپ بگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با کم‌ترین امکانات و سریع‌ترین زمان، فنجان شما را با قهوه‌ای تازه، خوش‌عطر و خوش‌طعم پر کنند. ساختار کیسه‌های این محصولات که نقش فیلتر را در دم‌آوری ایفا می‌کنند، از جنس الیافی‌ست که بدون دخالت دست و به کمک حرارت دوخته می‌شود.

 

این محصول شامل موارد زیر است:

 

قهوه دریپ بگ صبح بخیر دونیسی، تهیه شده از قهوه‌ی ۱۰۰٪ روبوستا با بافتی بافتی غلیظ، طعمی قوی و کافئین بالا و طعم‌یادهای آجیلی، ادویه‌ای و شکلات تلخ، برای شروعی پر انرژی همراه شماست.

 

قهوه دریپ بگ ظهر بخیر دونیسی، با ترکیبی متعادل از دانه‌های عربیکا و روبوستا با بافتی مطلوب، طعمی متعادل و سطح کافئین متوسط و طعم‌یادهای آجیلی و شکلات شیری، انتخاب مناسبی برای بازیابی انرژی در میانهی روز است.

 

قهوه دریپ بگ عصربخیر دونیسی، تهیه شده از ترکیب ۱۰۰٪ عربیکا با بافتی لطیف، طعمی ملایم و سطح کافئین نسبتا کم و طعم‌یادهای شکلات شیرین و میوه‌ی خشک، همراه شما برای گذار از شلوغی روز به آرامش شب است.

 

قهوه دریپ بگ کاراملو دونیسی، تهیه شده از ترکیب ۱۰۰٪ عربیکا با عطر دل‌انگیز کارامل، بافت ملایم و طعم دل‌پذیر، با کافئین نسبتا کم و طعم‌یاد شکر قهوه‌ای، برای استفاده در همه‌ی وعده‌ها مناسب است.

 

قهوه دریپ بگ وانیلا دونیسی، تهیه شده از ترکیب ۱۰۰٪ عربیکا با عطر خاطره‌انگیز وانیل، بافتی ملایم و طعمی دل‌پذیر و کافئین نسبتا کم و طعم‌یاد شکر قهوه‌ای، برای استفاده در همه‌ی وعده‌ها مناسب است.

 

قهوه دریپ بگ سامبا دونیسی، از ترکیب ۱۰۰٪ عربیکا مزارع برزیل تهیه شده و با کافئین متوسط و طعم‌یادهای آجیلی، شکر قهوه‌ای و شکلات شیری، سرزمین فوتبال و قهوه و رقص را به خانه‌هایتان خواهد آورد

 

قهوه دریپ بگ ساهارا دونیسی، از ترکیب ۱۰۰٪ عربیکا مزارع کشور اتیوپی تهیه شده است و با کافئین نسبتا پایین و طعم‌یادهای گلی و میوه‌ای، گرمای اتیوپی را مهمان دستان شما خواهد کرد.

 

خرید بسته کامل دریپ بگ دونیسی، با تنوع طعمی بالا، پوشش‌دهنده‌ی تمام سلایق است.

مقدار کافئین:
-
مقدار اسیدیته:
مقدار تلخی:
-
شیوه‌ی دم‌آوری پیشنهادی:
فوری
خانواده‌ی طعمی:
-
ابزار لازم:
ترشی و شیرینی:
گونه:
متفاوت
خاستگاه:
مختلف
درجه‌ی برشته‌کاری:
-
ارتفاع کاشت:
-
تاریخ تولید:
-
شاهين زايري

2 روز پيش سفارش دادم گفتين همون روز به دستت ميرسه تازه امروز ميگين بفرستم؟! اصلا از روند پيگيري و ارسال راضي نبودم! ( ببينم انقدر جرأت دارين اين كامنت رو منتشر كنيد!)

بابت تاخیر عذرخواهی میکنیم دوست عزیز امیدوارم از سفارش راضی باشین
افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟