دوره مجازی لاته آرت تخصصی

بهترین مارک قهوه ساز و اسپرسو ساز خانگی

۱۴۰۲ سه شنبه ۲۲ فروردين
1070بازدید
تاریخ امروز: ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند

معرفی بهترین مارک قهوه ساز

بهترین مارک قهوه ساز، بستگی به نیاز‌های شما دارد. هر یک از مارک‌ها و مدل‌های مختلف، ویژگی‌های خاص خود را دارند که بستگی به نوع قهوه ساز و هدف شما برای استفاده از قهوه ساز، تاثیرگذار است. در زیر بهترین مارک‌های قهوه ساز سریالی را معرفی می‌کنیم:

1- DeLonghi: معروف به تولید قهوه سازهای اسپرسو، کاپوچینو و قهوه های فلتری است.

2- Breville: این مارک تولید کننده محصولات قهوه ساز، آسان و عملی را با ظرفیت‌های مختلف ارائه می‌کند.

3- Jura: تولید کننده قهوه سازهای اسپرسو و تعدادی از بهترین قهوه سازهای خانگی با بهترین کیفیت و قیمت بالا.

4- Gaggia: این مارک به خوبی با قدرت ساخت اسپرسو و تعدادی از بهترین دستگاه های قهوه سازی در بازار یکی از بهترین مارک هایی است.

5- Nespresso: این مارک قهوه ساز خودکار، ساده و کارآمدی است که با استفاده از کپسول قابل استفاده است و برای استفاده در خانه بسیار مناسب است.

6- Keurig: این مارک برای تنوع و دسترسی بالا به سلیقه های مختلف مشهور است، دستگاه های قهوه سازی خود را برای راحتی و کارآیی در سالن های آشپزخانه تولید می کند.

همانطور که گفته شد، انتخاب بهترین مارک قهوه ساز، بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد.

 

قهوه ساز خوب چی بخرم

 

قهوه ساز خوب چی بخرم ؟

برای خرید قهوه ساز خوب، باید به چند نکته توجه کنید:

نوع قهوه ساز: دو نوع قهوه ساز وجود دارد، قهوه ساز فلتری و قهوه ساز اسپرسو. قهوه ساز فلتری برای درست کردن قهوه ساده و قهوه آمریکایی استفاده می‌شود، اما قهوه ساز اسپرسو برای تهیه قهوه‌های فوق العاده کرمی و خوش طعم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برند قهوه ساز: برندهای مطرحی مثل Philips، Delonghi، Breville، Gaggia، Miele، Nespresso و Keurig قهوه ساز با کیفیت و مقرون به صرفه تولید می‌کنند.

اندازه قهوه ساز: باید ابعاد محل قرار گرفتن قهوه ساز را در نظر بگیرید. اندازه کوچکتر قهوه ساز، جای کمتری را اشغال می کند.

پس بهترین قهوه ساز به طور کلی بر اساس نیاز شما متفاوت می تواند باشد، با توجه به موارد ذکر شده، می توانید انتخاب مناسبی انجام دهید.

 

راهنمای خرید اسپرسو ساز و قهوه ساز پرفروش

برای خرید اسپرسو ساز و قهوه ساز پرفروش، رعایت موارد زیر را پیشنهاد می‌کنم:

قدرت و توان موتور قهوه ساز:

برای تهیه اسپرسو بسیار مهم است که موتور قدرتمند و توانمندی داشته باشد تا بتواند قهوه را با خامه‌ای غلیظ تولید کند.

 اندازه قهوه ساز:

در اسپرسو سازهای بزرگ، شما می‌توانید چند فنجان قهوه را همزمان درست کنید و در قهوه سازهای کوچک تنها یک فنجان قهوه قابل درست کردن است. بنابراین، باید توجه کنید که کدام مدل بهترین انتخاب برای شماست.

نوع و کیفیت مخلوط قهوه:

باید از قهوه‌ای استفاده کنید که مناسب برای اسپرسو ساز شما باشد تا بتوانید اسپرسو با کیفیتی درست کنید.

نوع قهوه ساز:

اگر به دنبال اسپرسو بسیار خوشمزه هستید، بهتر است اسپرسو ساز دستی یا اسپرسو ساز اتوماتیک با نمایشگر انتخاب کنید. این اسپرسو ساز‌ها براحتی امکان تنظیم فشار بخار، دمای قهوه و سایر تنظیمات را دارا هستند و می‌توانند بهترین اسپرسو را برای شما تولید کنند.

 برند قهوه ساز:

برندهایی مانند DeLonghi، Breville، Jura، Gaggia، Rancilio، و  با بهترین نهایت کیفیت و عملکرد در بازار موجود هستند. پس با توجه به این موارد، می‌توانید به راحتی اسپرسو ساز و قهوه ساز پرفروش مناسب را برای خود پیدا کنید.

 

انواع دستگاه اسپرسو ساز و قهوه ساز

 

 اسپرسو ساز دستی:

در این نوع دستگاه، باید دستی به هنجار قهوه داغ روی دسته بگذارید تا آب جوش مانند بخار از قسمت زیرین دسته بیرون بیاید و اسپرسو شما آماده شود.

 اسپرسو ساز اتوماتیک:

این دستگاه‌ها دارای بیش از یک بخش هستند و بوسیله یک دکمه جمع و جور قهوه خاصی درست می‌کنند. بعضی از مدل‌های اتوماتیک، قابلیت خودپردازی و شستشوی آسان را نیز دارند.

 اسپرسو ساز نیمه اتوماتیک:

در این دستگاه‌ها، باید خود شما برای تنظیم نیروی فشار کاری و حجم قهوه و تعیین زمان استخراج استفاده کنید.

 قهوه ساز فروشگاهی:

این دستگاه‌ها برای تهیه اسپرسو و کاپوچینو در فروشگاه‌ها و کافه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها دارای مشعل بزرگی هستند و با استفاده از ولوامتر، فشار کاری را کنترل می‌کنند.

 قهوه ساز ترکی:

این دستگاه‌ها برای تهیه چای و کره یونانی سنتی نیز استفاده می‌شوند و در پزترک هم ساخته می‌شوند.

 قهوه‌ساز فیلتری:

در این نوع دستگاه، قهوه با استفاده از فیلتر ساخته می‌شود و به جای فشار بخار، از آب داغ استفاده می‌کند. این دستگاه‌ها معمولا برای تهیه قهوه آمریکایی مناسب هستند.

هر کدام از این انواع دستگاه‌های اسپرسو و قهوه ساز، با ویژگی‌ها و قابلیت‌های خود و برای استفاده‌های مختلف مناسب هستند.

 

خرید و قیمت قهوه ساز از فروشگاه اینترنتی خوش کالا

قیمت قهوه سازها بستگی به نوع، کیفیت، برند و ویژگی‌های اضافی آن‌ها دارد. هزینه یک قهوه ساز از کمتر از 100 هزار تومان برای قهوه ساز فیلتری ساده گرفته تا بیش از 10 میلیون تومان برای یک قهوه ساز اسپرسوی خانگی مدل بالا می‌توانند باشند. به‌عنوان مثال، هزینه متوسط یک قهوه ساز فیلتری برند Philips جزو حدود 500 هزار تا 1 میلیون تومان می‌باشد. اسپرسوسازهای برندهایی مانند DeLonghi، Breville، Jura، Gaggia، Rancilio، و ECM، بیشتر در محدوده 3 تا 10 میلیون تومان بازار عرضه می‌شوند.

اگر قصد پیدا کردن یک قهوه ساز مناسب با قیمت مقرون به صرفه را دارید، بهتر است مارک‌ها و مدل‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و برای خرید قهوه ساز از فروشگاه اینترنتی خوش کالا مدل مد نطر خود را انتخاب کنید.

 

سایر مطالب مرتبط به فروشگاه قهوه خوش کال لینک زیر کلیک کنید:

فرنچ پرس چیست

طرز تهیه فوم شیر با دستگاه اسپرسوساز

مطالب مرتبط
راهنمای دم‌آوری قهوه

کنترل عصاره‌ی قهوه، بهترین و هم یکی از سخت‌ترین موارد در دم‌آوری قطره‌ای است. عناصر بسیاری باید در نظر گرفته شود، آن‌ها را به درستی ترکیب کرده و می‌توانید یک قهوه‌ی خوش‌مزه داشته باشید.

۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير 2227 بیشتر
موج سوم قهوه چیست و چه تفاوتی با اسپشیالتی دارد؟

موج سوم قهوه. در کافی‌شاپ‌ها و فضای مجازی بارها با این اصطلاح روبه‌رو می‌شویم؛ اما واقعا معنای آن چیست؟ تفاوت آن با قهوه‌ی اسپشیالتی و موج اول، دوم و چهارم در چیست؟

۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير 3481 بیشتر
تفاوت قهوه‌ی عربیکا و روبوستا

قهوه دوستان با هر سطح از تخصص، تا حدودی با اسامی «عربیکا» و «روبوستا» آشنا هستند که برای اشاره به دو گونه دانه‌ی قهوه که برای مقاصد تجاری کشت می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۱۳۹۹ شنبه ۷ تير 3875 بیشتر
قهوه ترک هایک
قهوه ترک هایک 0 تومان
چطوری میتونم کمکتون کنم؟