دوره مجازی لاته آرت تخصصی

قهوه جوش ترک ۶ کاپ چکش کاری کد ۰۲

برند: متفرقه
دسته بندی: قهوه ساز
زیر دسته بندی محصول: قهوه ساز دستی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

مقایسه
درباره محصول

قهوه جوش ترک چکش کاری کد ۰۲، از بدنه‌ی دو لایه‌ی چکش‌کاری شده از جنس قلع و مس (لایه‌ی درونی قلع و بیرونی مس) ساخته شده که از یک دسته‌ی چوبی بهره می‌برد. دسته‌ی چوبی در انتقال حرارت مقاوم بوده و از داغ شدن آن جلوگیری می‌کند.

 

این قهوه جوش برای تهیه‌ی ۶ فنجان قهوه‌ی ترک برای دوست‌داران این نوع قهوه انتخاب مناسبی است.

 

قهوه‌ی ترک شیوه‌ای از تهیه‌ی قهوه است که در آن از پودر قهوه‌ای که بسیار ریز آسیاب شده بدون فیلتر استفاده می‌شود. برای تهیه‌ی قهوه‌ی ترک، مقدار مورد نیاز (به ازای هر فنجان ۱ یا ۲ قاشق چای‌خوری قهوه) از پودر قهوه‌ی مناسب را درون قهوه جوش ریخته و به همراه کمی آب آن را هم زده تا پودر به خوبی خیس شود. در صورت تمایل می‌توانید به میزان دلخواه شکر اضافه کنید. برای به دست آوردن فوم بیش‌تر که یکی از نشانه‌های قهوه ترک خوب است قهوه جوش را با آب سرد (آب لوله کشی، معدنی یا تصفیه شده) پر کنید و روی شعله‌ی ملایم قرار دهید. صبر کنید تا مانند شیر قهوه‌ی شما درون قهوه جوش به سمت بالا حرکت کند، پس از رسیدن به لبه‌ی قهوه‌جوش، حرارت را کم نموده تا قهوه مجدد به جای اول خود بازگردد. برای به دست آوردن طعمی غنی‌تر می‌توانید این کار را چند بار تکرار کنید اما توجه داشته باشید با حرارت بیش از اندازه دمای قهوه‌ی به نقطه‌ی جوش نرسد که این امر موجب افت چشم‌گیر کیفیت قهوه‌ی نهایی می‌گردد.

 

قهوه جوش ترک ۶ کاپ چکش کاری کد ۰۲ می‌تواند با دم‌آوری قهوه‌ای دل‌چسب، لحظات مفرحی در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی شما آفریند.

ظرفیت:
۶ کاپ
نوع محصول:
جذوه / ایبریک
ابعاد:
ارتفاع: ۱۹۰ طول: ۱۱۵ عرض: ۷۵ میلی‌متر
وزن:
۱۸۳ گرم
مناسب برای:
قهوه‌ی ترک
نوع:
قهوه جوش
جنس دسته:
جوب
جنس بدنه:
مس
افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟