دوره مجازی لاته آرت تخصصی

سیروپ کرم بروله مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر

برند: مونین
زیر دسته بندی محصول: خرید سیروپ
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

حجم: 700 میلی‌لیتر
جنس بدنه: شیشه

مقایسه
درباره محصول

سیروپ کرم بروله مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، به طور کامل کرم خامه‌ای این دسر کلاسیک فرانسوی را تداعی می‌کند. در این سیروپ خصیصه‌های شدید وانیلی وجود دارد که به شکل ایده‌آل با نت‌های کارامل سوخته و تارت تخم مرغ جفت می‌شود که باعث می‌گردد این سیروپ انتخاب مناسبی در ترکیب با قهوه و هات چاکلت باشد. این سیروپ همچنین مناسب کوکتل‌های پس از شام و استفاده در انواع پختنی‌ها است.

سیروپ کرم بروله مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، از مواد اولیه‌ی شکر، آب، طعم‌دهنده‌های طبیعی، رنگ خوراکی E150a و عصاره‌ی وانیل تشکیل شده است.

توصیه‌ی متخصص مونین: سیروپ کرم بروله مونین در ترکیب با شیر گرم یا سرد، نرمی، طعم لطیف وانیل و حالت تافی وار خود را آشکار می‌سازد. مانند یک سرآشپز می‌توانید آن را با سیروپ‌های بادام، پسته، پرتقال یا شکلات مخلوط کنید. برای بازآفرینی طعم ترد دسر کرم بروله، می‌توانید مقداری شکر قهوه‌ای را روی سطح نوشیدنی خود پخش کرده و با استفاده از مشعل، آن را کاراملی نمایید.

خرید سیروپ کرم بروله مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، برای طعم دادن به انواع شکلات و نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه، دسرهای نوشیدنی، اسموتی‌ها و فراپه‌ها مناسب است.

برای مشاوره رایگان خرید سیروپ و اطلاع از قیمت سیروپ با کارشناسان فروشگاه اینترنتی خوش کالا تماس بگیرید.

حجم:
۷۰۰ میلی‌لیتر
جنس بدنه:
شیشه
افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟