دوره مجازی لاته آرت تخصصی

سیروپ وانیل فرانسوی مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر

برند: مونین
زیر دسته بندی محصول: خرید سیروپ
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

حجم: 700 میلی‌لیتر
جنس بدنه: شیشه

مقایسه
درباره محصول

سیروپ وانیل فرانسوی مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر دارای طعم عالی وانیلی کاستارد است که در مقابل تلخی هر نوع قهوه‌ی قوی گرم یا سرد برای تجربه‌ای دل‌پذیر غالب است. از طعم واقعا مطبوع آن در انواع قهوه، آیس لاته، ماکیاتو و کاپوچینو و هم‌چنین در انواع چای و چای لاته لذت ببرید.

وانیل به‌طور سنتی توسط آشپزهای فرانسوی در بسیاری از دسرها از جمله کاستارد وانیلی خوش‌مزه که بعدها «وانیل فرانسوی» نامیده شد، استفاده می‌شود.

سیروپ وانیل فرانسوی مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، با رنگ طلایی شفاف، از مواد اولیه‌ی شکر، آب، طعم‌دهنده‌ی طبیعی، کنستانتره‌ی لیمو، نگهدارنده‌ی E202، رنگ خوراکی E150a و عصاره‌ی وانیل تشکیل شده است.

توصیه‌ی متخصص مونین: سیروپ وانیل فرانسوی مونین در ترکیب با انواع نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه که در آن تمام راندنس و تن‌واری خود را نمایان می‌سازد مناسب است. آن را به همراه شیر بخار دهید تا رایحه‌ی غنی وانیل و طعم لذیذ آن تشدید شود. آیس لاته‌ی وانیلی مورد علاقه‌ی خود را در میکسر اسپیندل آماده نمایید تا بافت فومی عالی با طعم مطبوع وانیل به دست آورید.

سیروپ وانیل فرانسوی مونین را همچنین به همراه میوه‌های تازه مانند توت فرنگی، کیوی، نارنگی و گلابی مخلوط کنید تا طعم آن تقویت گردد، میزان اسیدیته‌ی میوه‌های خاص را کاهش دهد و در عین حال عطر و طعم وانیلی آن به خوبی آشکار شود.

خرید سیروپ وانیل فرانسوی مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، برای طعم دادن به انواع شکلات و نوشیدنی‌های گرم، کوکتل، نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه و دسرهای نوشیدنی مناسب است.

برای مشاوره رایگان خرید سیروپ و اطلاع از قیمت سیروپ با کارشناسان فروشگاه اینترنتی خوش کالا تماس بگیرید.

حجم:
۷۰۰ میلی‌لیتر
جنس بدنه:
شیشه
افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟