دوره مجازی لاته آرت تخصصی

سیروپ سیب سبز مونین ۱ لیتر

برند:
زیر دسته بندی محصول: خرید سیروپ
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

مقایسه
درباره محصول

سیروپ سیب سبز مونین ۱ لیتر، پرفروش‌ترین محصول این برند در کشور هند است که برای تهیه‌ی کوکتل اپلتینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیب، یکی از محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین میوه‌های دنیا، از زمان قدیم به عنوان سمبل عشق، زیبایی و فراوانی بوده است. زمانی «سیب» اصطلاحی عمومی برای اشاره به همه‌ی میوه‌ها بوده است و همچنین در بسیاری از مذاهب به عنوان میوه‌ای عرفانی و ممنوعه به تصویر کشیده شده است.

در دنیا بیش از ۷۵۰۰ گونه‌ی مختلف سیب وجود دارد که از رنگ سبز تا قرمز و طلایی آن موجود است. سیب سبز گرنی اسمیت، شناخته شده‌ترین نوع سیب، ترد، آب‌دار و ترش است و بسیار عالی به صورت خام و یا پخته در پودینگ‌ها و بشقاب‌های خوش‌مزه استفاده می‌شود.

سیروپ سیب سبز مونین، طعم کوکتل‌های میوه‌ای، سودا و لیمونادهای تازه و چای‌های طعم دار شما را ارتقا می‌بخشد. طعم طراوت‌بخش سیب سبز را می‌توان با ترکیب با سایر طعم‌های ترش یا با نت‌های غنی و شیرین تقویت کرد.

سیروپ سیب سبز مونین، با رنگ سبز کم‌رنگ و شفاف با درخشش‌های زرد، از مواد اولیه‌ی شکر، آب، اسید سیتریک، کنسانتره‌ی سیب سبز، طعم‌دهنده‌ی طبیعی، رنگ خوراکی E133 و ۱۰٪ آب سیب سبز تشکیل شده است.

نت‌های طعمی: رایحه‌ی سیب گرنی اسمیت تازه برش خرده، تارت، طعم شیرین و آب‌دار سیب‌سبز، بسیار طراوت‌بخش

توصیه‌ی متخصص مونین: سیروپ سیب سبز مونین با تعادل مناسبی بین شیرین و کمی اسیدی، به خصوص در کوکتل‌ها و لیمونادها بسیار مفید است. یکی از ترکیب‌های مورد علاقه‌ی من ترکیب آن با سس کارامل مونین و شیر است.

خرید سیروپ سیب سبز مونین ۱ لیتر، برای طعم دادن به انواع کوکتل‌ها، آیسد تی‌ها، سودا و لیمونادها مناسب است.

برای مشاوره رایگان خرید سیروپ و اطلاع از قیمت سیروپ با کارشناسان فروشگاه اینترنتی خوش کالا تماس بگیرید.

حجم:
1 لیتر
جنس بدنه:
شیشه
افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟