دوره مجازی لاته آرت تخصصی

سیروپ انبه مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر

برند: مونین
زیر دسته بندی محصول: خرید سیروپ
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

حجم: 700 میلی‌لیتر
جنس بدنه: شیشه

مقایسه
درباره محصول

سیروپ انبه مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، شیرینی آبدار و معطر منگو را به کوکتل‌ها، چای‌ها، اسموتی‌ها و پانچ‌های میوه‌ای استوایی عالی شما می‌بخشد.

انبه، میوه‌ی ملی هند، فیلیپین و پاکستان و بومی جنوب شرقی آسیا است و به عنوان سیب مناطق استوایی شناخته می‌شود. از میوه‌ها و برگ‌های آن برای تزئین طاق‌ها و درهای خانه‌های هند در جشن‌هایی مانند عروسی استفاده می‌کننند.

انبه معمولا به صورت خام مصرف می‌گردد؛ گوشت غنی و آبدار انبه شیرین و معطر است. انبه انواع مختلفی دارد که نوع پوست زخیم آن برای تهیه‌ی سالسا به سبک آمریکای جنوبی مناسب است. از انبه همچنین در آسیا در غذاهای دریایی و سالاد و پودینگ‌های به سبک اروپایی مانند پاولوا، تارت، بستنی، شربت و همچنین اسموتی‌ها و آب میوه‌ها استفاده می‌گردد.

سیروپ انبه مونین، با رنگ زرد، از مواد اولیه‌ی شکر، آب، کنستانتره انبه، کنستانتره لیمو، طعم‌دهنده‌های طبیعی، رنگ‌های خوراکی E161b و E163، امولسیون صمغ اقاقیا، E445 و ۲۲٪ آب میوه شامل ۱۰٪ آب انبه تشکیل شده است.

نت‌های طعمی: رایحه‌ی عالی، طعم شیرین و با کمی اسیدیته‌ی انبه

توصیه‌ی متخصص مونین: سیروپ انبه مونین، برای استفاده در در اسموتی به همراه سیروپ پشن فروت مونین، آب آناناس و آب لیمو بسیار سازگار است.

خرید سیروپ انبه مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، برای طعم دادن به انواع کوکتل‌ها، آیس تی‌ها، سوداها و لیمونادها، اسموتی‌ها، پانچ‌های میوه و چای مناسب است.

برای مشاوره رایگان خرید سیروپ و اطلاع از قیمت سیروپ با کارشناسان فروشگاه اینترنتی خوش کالا تماس بگیرید.

افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟