دوره مجازی لاته آرت تخصصی

سیروپ تمشک مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر

برند: مونین
زیر دسته بندی محصول: خرید سیروپ
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

حجم: 700 میلی‌لیتر
جنس بدنه: شیشه

مقایسه
درباره محصول

سیروپ تمشک مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، کوکتل‌های دسر بدیع تابستانی، انواع اسموتی‌ها، چای‌های فرح بخش و میلک شیک‌های عالی تولید می‌کند. طعم و عطر ملایم و شکننده‌ی این میوه‌ی نفیس هممواره با سیروپ تمشک مونین در دسترس است.

طعم تمشک، بلافاصله به عنوان عطر و طعم شیرین محبوب دوران کودکی قابل تشخیص است. اکثر تمشک‌ها دارای رنگ قرمز روشن هستند. افسانه‌ای فرانسوی می‌گوید تمشک در ابتدا سفید بود، اما روزی در حالی که «ایدا» در حال مراقبت از «زئوس» نوزاد بود سعی داشت با سرگرم کردن او با تمشک گریه‌اش را آرام کند، به شکل تصادفی انگشت خود را خورد و خون او میوه را قرمز رنگ کرد.

تمشک که عطری و طعم همیشگی تابستان است، در اواسط تابستان به وفور یافت می‌شود و برای تهیه‌ی دسرهای لذیذی مانند انواع چیزکیک، بستنی، سُربِی، ترایفل و فروت فول مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سیروپ تمشک مونین، با رنگ طبیعی تمشک، از مواد اولیه‌ی شکر، آب، کنستانتره‌ی لیمو و تمشک، طعم‌دهنده‌های طبیعی، رنگ خوراکی E163 و ۱۸٪ آب میوه شامل ۱۰٪ آب تمشک تشکیل شده است.

نت‌های طعمی: رایحه‌ی تمشک رسیده، کمی اسیدی، طعم شکلات تمشک

توصیه‌ی متخصص مونین: با پس مزه‌ی شیرین، معطر و لطیف و بافتی که در دهان آب می‌شود، سیروپ تمشک مونین طعمی بسیار خوش دارد. آن را با سیروپ شاه توت مونین ترکیب کنید و حس عالی جنگلی پدید آورید.

خرید سیروپ تمشک مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، برای طعم دادن به انواع کوکتل، سودا و لیموناد، ترکیب با آب، چای، قهوه‌های بدون شیر(شیر گرم می‌تواند است باعث دلمه بستن شود)، پانچ‌های میوه، اسموتی و میلک شیک استفاده کرد.

برای مشاوره رایگان خرید سیروپ و اطلاع از قیمت سیروپ با کارشناسان فروشگاه اینترنتی خوش کالا تماس بگیرید.

حجم:
۷۰۰ میلی‌لیتر
جنس بدنه:
شیشه
افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟