دوره مجازی لاته آرت تخصصی

سیروپ تیرامیسو مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر

برند: مونین
زیر دسته بندی محصول: خرید سیروپ
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

حجم: 700 میلی‌لیتر
جنس بدنه: شیشه

مقایسه
درباره محصول

سیروپ تیرامیسو مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، طعم تیرامیسوی واقع را با ترکیبی از رایحه‌های لطیف و لذیذ ارائه می‌کند. تیرامیسو در ایتالیایی به معنای «مرا بلند کن» یا «مرا به آسمان ببر» است. این دسر محبوب در سطح جهانی با طعمی خامه‌ای، نمادی از رضایت‌مندی و دانش فنی آش‌پزی در ایتالیا است.

سرچشمه‌ی این دسر زیاد روشن نیست. اما اشاره به تیرامیسو در ایتالیا از قرن شانزدهم آغاز شده. دستور تهیه‌ی آسان آن، برای ایجاد ننیجه‌ای غنی، خامه‌ای و خوش‌مزه، ترکیبی از طعم بیسکوئیت، قهوه، کاکائو، لیکور و ماسکارپونه است.

سیروپ تیرامیسو مونین، با رنگ کهربایی پررنگ، از مواد اولیه‌ی شکر، آب، طعم‌دهنده‌های طبیعی و اسید سیتریک تشکیل شده است.

توصیه‌ی متخصص مونین: سیروپ تیرامیسو مونین، برای استفاده در نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه فوق‌العاده است. این سیروپ توازنی بی‌نظیر بین عطر و طعم مارسالا و طعم مخملی ماسکارپونه دارد. و البته کوکتل‌های خاص شمارا هم ارتقا می‌بخشد. از نظر من، یکی از بهترین ترکیبات با سیورپ تیرامیسو مونین، ترکیب قهوه‌ی دبل ریستریتو، شیر بخار داده شده و پودر کاکائو است.

خرید سیروپ تیرامیسو مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، برای طعم دادن به انواع شکلات و نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه، لاته، دسرهای نوشیدنی، شیرهای بخار داده شده، کوکتل و پختنی‌ها مناسب است.

برای مشاوره رایگان خرید سیروپ و اطلاع از قیمت سیروپ با کارشناسان فروشگاه اینترنتی خوش کالا تماس بگیرید.

حجم:
۷۰۰ میلی‌لیتر
جنس بدنه:
شیشه
افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟