دوره مجازی لاته آرت تخصصی

پوره آناناس مونین ۱ لیتر

برند: مونین
دسته بندی: پودرهای خوراکی
زیر دسته بندی محصول: سس، پوره و فراپه
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

مقایسه
درباره محصول

پوره آناناس مونین ۱ لیتر، کاملا گوشته‌ی لطیف این میوه‌ی گرمسیری را تدائی می‌کند. می‌توانید با استفاده از این پوره پیناکولادای خودر را ارتقا بخشیده یا آیسد تی‌های خنک کننده‌ای با این طعم‌دهنده‌ی مهیج و تطبیق‌پذیر ایجاد کنید.

 

آناناس میوه‌ی گرمسیری بومی جنوب برزیل است. در زیر زرهی سفت و سخت آناناس میوه‌ای آب‌دار و طلایی وجود دارد که حس و حال گرمسیری از آن می‌بارد. این میوه از قرن هفدهم میلادی در سراسر آمریکای جنوبی و جهان گسترش یافته است و امروزه با شیرینی ملایم، تندی ملایم، و کمی اسیدیته دارای محبوبیت زیادی است.

 

پوره آناناس با رنگ زرد، از مواد اولیه‌ی شکر، اسید سیتریک، طعم‌دهنده‌ی طبیعی، نگهدارنده‌ی سوربات پتاسیم، پکتین غلیظ کننده، عصاره‌ی گل گلرنگ و ۵۰.۱٪ آناناس تشکیل شده است.

 

توصیه‌ی متخصص مونین: آناناس یکی از پرمصرف‌ترین طعم‌دهنده‌ها در تهیه‌ی نوشیدنی‌ها و حتی پختنی‌ها است. با شیرینی ملایم و بافت پالپی، پوره آناناس مونین به شما امکان می‌دهد تا در اجرای انواع کوکتل، آیسد تی، اسموتی، و حتی لیموناد خلاق باشید.

 

خرید پوره آناناس مونین ۱ لیتر برای استفاده در انواع کوکتل، موهیتو، اسموتی و فراپه، سودا و لیموناد، آیسد تی، تاپینگ و پختنی‌ها مناسب است.

افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟