دوره مجازی لاته آرت تخصصی

اسپرسوساز مباشی ME-ECM2013

برند: مباشی
دسته بندی: قهوه ساز
زیر دسته بندی محصول: قهوه ساز خانگی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

توان:۱۱۴۰ وات
فشار بخار:۱۵ بار
گنجایش:۱.۵ لیتر

مقایسه
درباره محصول

اسپرسوساز مباشی ME-ECM2013، از محصولات کمپانی ژاپنی مباشی است. این قهوه ساز با توان ۱۱۴۰ وات، می‌تواند تا فشار ۱۵ بار بخار تولید کند. این فشار بخار، کیفیت عصاره‌گیری را تضمین کرده و امکان تهیه‌ی انواع نوشیدنی‌های قهوه‌ی مبتنی بر شیر مانند کاپوچینو را فراهم می‌کند. بدنه‌ی این اسپرسوساز از پلاستیک با کیفیت ABS ساخته و مخزن آب ۱.۵ لیتری آن هم جهت مشاهده‌ی میزان آب از پلاستیک شفاف طراحی شده است. بویلر ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم، سینی چکه‌گیر با قابلیت جدا شدن، نازل بخار چرخان و قابل جدا سازی جهت شست‌وشو، سیستم کنترل فشار و حرارت و صفحه‌ی گرم نگهدارنده‌ی فنجان از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

 

راهنمای استفاده:
برای تهیه‌ی قهوه‌ی اسپرسو، ابتدا مقدار مورد نظر آب تصفیه شده را تا زیر نشان مشخص کننده‌ی حداکثر ظرفیت مخزن ریخته و دستگاه را روشن نمایید و تا زمان گرم شدن دستگاه و روشن شدن چراغ دماسنج صبر کنید. سپس، پودر قهوه را تا زیر نشان مشخص کننده‌ی حداکثر ظرفیت، درون سبد قهوه‌ی پورتافیلتر پر نمایید. پودرها را تمپ کرده و اضافات آن را از حاشیه‌ی سبد پاک نمایید.
پرتافیلتر را با دقت در جای خود قفل نموده کلید فشاری سمت چپ را در حالت فشرده (حالت اسپرسو) قرار داده و کلید دستگاه را به سمت چپ بچرخانیده که مقابل آیکون فنجان یا عصاره‌گیری قرار گیرد. پس از چند لحظه قهوه‌ی شما حاضر است.

 

خرید اسپرسوساز مباشی ME-ECM2013، با دو فیلتر تک و دو کاپ به همراه دو عدد فنجان از برند مباشی، مناسب استفاده در فضاهای خانگی، و دفاتر کار کوچک است.

ابعاد:
290 × 250 × 200 میلی‌متر
وزن:
۳ کیلو گرم
توان:
۱۱۴۰ وات
فشار بخار:
۱۵ بار
نوع فیلتر:
-
گنجایش:
۱.۵ لیتر
آسیاب:
ندارد
تایمر:
ندارد
قابلیت برنامه‌ریزی:
ندارد
صفحه نمایش:
ندارد
سیستم قطع خودکار:
ندارد
صفحه‌ی گرم نگهدارنده:
دارد
افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟