دوره مجازی لاته آرت تخصصی

عسل کنار مدا

برند: مدا
دسته بندی: خوار و بار
زیر دسته بندی محصول: صبحانه
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

مقایسه
درباره محصول

عسل کنار مدا، که با نام‌های عسل سیاه و ترنجبین هم شناخته می‌شود دارای رنگی بسایر تیره و مزه‌ای خاص است.

 

عسل کنار مد، محصول شرکت تعاونی پرورش زنبور عسل «نحیل مهین» است که از سال ۱۳۷۶ در زمینه‌ی تولید عسل و زنبورداری فعال است. این مجموعه در حال حاضر دارای ۳۵۰۰ کلونی زنبور عسل است و تا کنون موفق به کسب عناوین و لوح‌های تقدیری چون زنبوردار نمونه‌ی کشوری، تندیس طلایی کیفیت از صنایع غذایی و استاندارد کشور و اولین دارنده‌ی استاندارد اجباری عسل در ایران است.

 

«مدا» نام نژادی خاص از زنبور ایرانی است. زنبورهای عسل این مجموعه به هیچ عنوان از تغذیه‌ی دستی و مصنوعی به وسیله‌ی شربت تغذیه نمی‌شوند و برای استفاده از گل‌های دشت‌های بی‌کران ایران، سالانه حدود ۵۰۰۰ کیلومتر در سراسر کشور کوچ داده می‌شوند.

 

عسل ارگانیک، تنها به معنای عدم استفاده از شهد شکر در تغذیه‌ی زنبور نیست، بلکه رعایت استانداردهای خاصی در تولید را طلب می‌کند. اولین ویژگی یک عسل ارگانیک، عدم استفاده از مواد سمی و شیمیایی،، آفت‌کش‌ها، داروها و آنتی‌بیوتیک‌ها در تمام مراحل تولید و فرآوری است. زنبورهای این مجموعه برای عمل‌آوری عسل جز از گرده‌ی گل، از هیچ ماده‌ی دیگری استفاده نمی‌کنند. حتی پیش‌گیری و مبارزه از بیماری‌ها و آفات احتمالی، فقط به روش‌های طبیعی و ارگانیک و بدون استفاده از هیچ ماده و فرآیند شیمیایی انجام می‌پذیرد.

 

به دلیل خاصیت اسیدی و خورندگی عسل، تمامی کندوهای عسل مدا، کاملا طبیعی، سالم و فاقدد هرگونه آلاینده و مواد شیمیایی و پلاستیک هستند. هم‌چنین ظروف نگه‌داری عسل هم شیشه‌ای، پاکیزه و فاقد هرگونه آلودگی است. همه‌ی کندوهای عسل مدا از چوب ساخته شده و تمامی عسل‌ها در ظروف کلاس مواد خوراکی حمل و عرضه می‌شود.

 

هم‌چنین دوری از مزارع دیگر برای جلوگیری از ارتباط با مواد شیمیایی و سموم مورد استفاده در آن‌ها در جانمایی مزارع عسل مدا و تمامی مراحل کوچ با دقت کنترل می‌شود.

 

با رعایت تمامی این نکات، زنبورهای عسل مدا برای تهیه‌ی عسلی ارگانیک، در دشت‌هایی به وسعت ۶ کیلومتر از گلی به گلی دیگر می‌نشینند تا محصولی متفاوت و به یاد ماندنی تولید شود.

 

خرید عسل کنار مدا، با طعم سرد و خواص کاهش‌دهندگی قند خون، کمک به دفع سموم از کبد، جلوگیری از ریزش مو و افزایش درخشندگی پوست، ضد انگل‌های دستگاه گوارش، ضدعفونی کننده‌ و تقویت‌کننده‌ی مفید برای دردهای معده برای بهره‌مندی از یک محصول با کیفیت و ارگانیک ایده‌آل است.

افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟