دوره مجازی لاته آرت تخصصی

وانیل هپی نوش

برند: هپی نوش
دسته بندی: پودرهای خوراکی
زیر دسته بندی محصول: کافی میت، کاکائو و ...
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

مقایسه
درباره محصول

وانیل یا ورق قماری، میوه‌ای گیاهی از خانواده ثعلب است. این گیاه به شکل یک چوبه یا غلاف باریک و سیاه است که دانه‌های آن را پس از فرآوری تخمیر می‌کنند تا عطر آن بیرون آید.

وانیل هپی نوش به دلیل عطر و طعم خاصی که دارد بیشتر در مصارف قنادی برای تهیه کیک و شیرینی استفاده می‌شود. معمولا در تمام دستور‌های شیرینی پزی از وانیل استفاده می‌شود.

از خواص وانیل می‌توان به: ادویه آرامبخش و بهترین دارو برای مقابله با اضطراب، نگرانی و استرس‌های روزمره است. وانیل با کنترل گرسنگی، میل به پرخوری را کاهش می‌دهد. در نتیجه وانیل برای لاغری گزینه‌ی مناسبی است. خواص وانیل برای پوست نیز بسیار است؛ در گذشته از وانیل برای مراقبت‌های پوستی در برابر خورشید استفاده می‌شد. زیرا دانه‌های وانیل دارای خواص التیام بخش و ترمیم کننده است. مولکول‌های وانیل هپی نوش پوست را تحریک می‌کند و سبب تسریع رشد پوست می‌شود. همچنین این مولکول‌ها در انسجام پوست، جذب آب، طراوت و تازگی نرمی و لطافت پوست نیز موثرند. از دیگر خواص درمانی وانیل می‌توان به جلوگیری از پوسیدگی دندان، درمان درد و زخم معده، رفع حالت تهوع، تنظیم قاعدگی، پیشگیری از سرطان، بهبود اختلالات عصبی مانند آلزایمر و پارکینسون، تحریک ترشح هورمون‌های مردانه و زنانه، جلوگیری از آلرژی، درمان سینوس و سرفه، کاهش التهاب ناشی از تشنج و تب و درمان التهاب گوارش اشاره کرد.

افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟