دوره مجازی لاته آرت تخصصی

قهوه ساز EP2231-40 فیلیپس

برند: فیلیپس
دسته بندی: قهوه ساز
زیر دسته بندی محصول: قهوه ساز خانگی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
توان: 1500 وات
فشار بخار: ۱۵ بار
گنجایش: 1.8 لیتر

افزودن به سبد خرید
مقایسه
فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال تومان هزینه ارسال نا مشخص
زمان ارسال روز
درباره محصول

با قهوه ساز EP2231-40 فیلیپس انواع نوشیدنی‌های قهوه مانند اسپرسو، کاپوچینو و قهوه فرانسه (دمی) و هم‌چنین آب جوش را تنها با لمس یک دکمه آماده کنید. سیستم LatteGo به سرعت مقدار مورد نیاز فوم شیر مخملی به نوشیدنی‌های شما اضافه می‌کند و در زمانی به کوتاهی ۱۵ ثانیه پاک‌سازی می‌شود.

 

این دستگاه با ابعاد ۴۳۳×۳۷۱×۲۴۶ میلی‌متر با وزن ۸ کیلوگرم به سبک ایتالیایی با رنگ مشکی طراحی شده است. با توان ۱۵۰۰ وات و پمپ با فشار ۱۵ بار کاملا می‌توانید برای استفاده‌ی روزانه خود روی این دستگاه حساب کنید. ظرفیت مخزن آب این دستگاه ۱.۸ لیتر و مخزن شیر آن ظرفیت ۲۶۰ میلی‌لیتری دارد.

مخزن دانه قهوه این دستگاه برای نگه‌داری ۲۷۵ گرم قهوه طراحی شده و آسیاب آن در ۱۲ درجه‌ی مختلف انجام می‌گیرد. مخزن ضایعات این دستگاه به اندازه‌ی دم‌آوری ۱۲ فنجان قهوه ظرفیت دارد و همراه با مخزن آب، از جلوی دستگاه قابل دسترسی است.

 

کاپوچینوی لطیف و ابریشمی؛ تنها با لمس یک دکمه

با به‌کارگیری سیستم LatteGo، حتی با استفاده از شیرهای گیاهی با میزان چربی و پروتئین متفاوت نیز می‌توانید از یک فنجان کاپوچینوی بی‌نقص با بافتی ابریشمی لذت ببرید.

 

تجربه‌ی کاربری راحت با صفحه نمایش لمسی

تنها لمس یک دکمه با یک نوشیدنی دل‌چسب از مستقیما از دانه‌های تازه آسیاب شده فاصله دارید. با صفحه نمایش لمسی به راحتی نوشیدنی مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید.

 

درجه‌ی حرارت عالی، عطر و طعم و پس‌مزه‌ی بی‌نقص

سیستم عصاره‌گیری پیش‌رفته به صورت هوشمند با حفظ دمای آب بین 90 تا 98 درجه سانتیگراد تعادل بهینه را بین دمای دم‌آوری و عصاره‌گیری ایجاد می کند و در عین حال سرعت جریان آب را تنظیم می‌کند، بنابراین می توانید از قهوه‌های خوش‌مزه لذت ببرید.

 

شدت رایحه قهوه را با استفاده از سیستم My Coffee Choice تنظیم کنید

به راحتی از بین ۳ حالت مختلف، شدت رایحه نوشیدنی را با استفاده از سیستم My Coffee Choice متناسب با سلیقه‌ی خود با استفاده تنظیم کنید.

 

نوشیدنی‌های متفاوت تنها با یک لمس

هر لحظه از روز که تمایل به لذت بردن از یک قهوه خاص داشتید، تنها با لمس یک کلید می‌توانید نوشیدنی خود را داشته باشید. اسپرسو، قهوه دمی یا نوشیدنی‌های مبتنی بر شیر در مدت زمان کوتاهی أماده‌ی سرو هستند.

 

درجه‌ی آسیاب دقیق

تیغه‌های آسیاب سرامیکی و با دوام قهوه ساز EP2231-40 فیلیپس، در ۱۲ درجه‌ی مختلف دانه قهوه را آسیاب می‌کند و می‌توانید برای تهیه‌ی هر نوع نوشیدنی از درشت‌ترین تا ریزترین درجات آسیاب روی آن حساب کنید.

 

20.000 فنجان قهوه ایده‌آل با تیغه‌های سرامیکی آسیاب بادوام

از بهترین طعم دانه‌های قهوه با آسیاب سرامیکی این قهوه ساز لذت ببرید. تیغه‌های آسیاب این دستگاه کاملا از جنس سرامیک ساخته شده و بهترین کیفیت و دقت را حداقل برای دم‌آوری ۲۰.۰۰۰ فنجان تضمین می‌کند.

 

۵.۰۰۰ فنجان قهوه بدون نیاز به رسوب‌زدایی

به لطف فناوری AquaClean، با تعویض فیلتر پس از هشدار دستگاه، تا دم‌آوری ۵.۰۰۰ فنجان نیازی به رسوب‌زدایی دستگاه خود نخواهید داشت و در عین حال از آب زلال و تصفیه شده لذت می‌برید.

 

قابلیت نظافت آسان

اجزای دم‌آوری هر دستگاه تمام اتوماتیک باید به صورت منظم تمیز شود. اجزای متحرک این دستگاه به شما امکان می‌دهد تا به سادگی آن‌ها را آب‌کشی نمایید.

 

حفظ تازگی دانه قهوه

تازگی دانه قهوه عامل مهمی در کیفیت نوشیدنی است. مهر و موم کامل مخزن نگه‌داری دانه و آسیاب قهوه ساز EP2231-40 فیلیپس، دانه‌های شما را با بهترین کیفیت نگه‌داری می‌کند و هم‌چنین صدای آسیاب را کاهش می‌دهد.

 

قطعات قابل شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

برای راحتی هرچه بیش‌تر، می توانید سیستم فوم‌گیری شیر، سینی قطره چکان و ظرف آسیاب قهوه را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. این باعث صرفه‌جویی در زمان و تضمین بهداشت کامل دستگاه می‌شود.

 

شست‌وشوی بسیار آسان سیستم LatteGO

این سیستم تنها از ۲ قسمت و بدون لوله و قطعات کوچک یا داخلی طراحی شده تا در کم‌تر از ۱۵ ثانیه زیر شیر آب یا در ماشین ظرف‌شویی تمیز شود.

 

خرید قهوه ساز EP2231-40 فیلیپس انتخابی ایده‌آل برای استفاده‌ی خانگی یا در ادارات است.

نوع محصول:
اتوماتیک
ابعاد:
۴۳۳×۳۷۱×۲۴۶ میلی‌متر
وزن:
۸ کیلوگرم
توان:
۱۵۰۰ وات
فشار بخار:
15 بار
نوع فیلتر:
قابل تعویض
گنجایش:
۱.۸ لیتر
آسیاب:
دارد
تایمر:
دارد
قابلیت برنامه‌ریزی:
دارد
صفحه نمایش:
لمسی
سیستم قطع خودکار:
دارد
صفحه‌ی گرم نگهدارنده:
ندارد
افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟