دوره مجازی لاته آرت تخصصی

اسپرسوساز دیوا بوگاتی

برند: بوگاتی
دسته بندی: قهوه ساز
زیر دسته بندی محصول: قهوه ساز خانگی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
توان: ۹۵۰ وات
فشار بخار: ۱۵ بار
گنجایش: ۸۰۰ میلی‌لیتر

افزودن به سبد خرید
مقایسه
فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال تومان هزینه ارسال نا مشخص
زمان ارسال روز
درباره محصول

اسپرسوساز دیوا بوگاتی با طراحی نمادین و V شکل، به شما امکان می‌دهد تا در خانه از طعم اصیل اسپرسوهای با کیفیت کافی‌شاپ مورد علاقه‌تان لذت ببرید. این قهوه ساز به گونه‌ای طراحی شده که می‌توانید در آن هم از پودر قهوه و هم از پاد قهوه استفاده نمایید.

 

اسپرسوساز دیوا بوگاتی با ارتفاع ۳۶.۹ و قطر ۲۴ سانتی‌متر، ۶.۵ کیلوگرم وزن دارد و در ساخت آن از متریال بسیار باکیفیت استیل و آلومینیوم استفاده شده است. توان ۹۵۰ وات و پمپ با فشار ۱۵ بار، نیروی لازم برای عصاره‌گیری اسپرسو و فوم‌گیری شیر را فراهم می‌کند. مخزن آب این دستگاه حدود ۸۰۰ میلی‌لیتر ظرفیت دارد و زمان گرم شدن دستگاه از لحظه‌ی روشن شدن، حدود ۳ دقیقه است.

 

از هرچیز می‌توان گذشت جز قهوه

قهوه سنتی است که ایتالیایی‌ها کشور زادگاه اسپرسوساز دیوا بوگاتی، به طور منحصر به فردی آن را گرامی می‌دارد. قهوه چیزی بیش از یک نوشیدنی ساده است. قهوه یک ژست آشنا، یک آیین روزانه و لحظه‌ای است که باید از آن لذت برد. ایتالیایی‌ها با قهوه، روزشان را شروع می‌کنند و به آن پایان می‌بخشند. نوشیدن قهوه لحظه‌ای جادویی است، هم برای جمع شدن و معاشرت با دیگران و هم برای برقراری ارتباط مجدد با خویش‌تن. به همین دلیل است که امکان برگزاری آیین اصیل قهوه در خانه، یکی از لذت‌های بزرگ زندگی است.

 

یک الهه در آشپزخانه

اسپرسوساز دیوا بوگاتی یکی از بهترین‌ها در نوع خود است. شکل نمادین «V» دیوا، با طراحی براق و پویا، کنجکاوی و علاقه‌ی هر بازدیدکننده‌ای را به آشپزخانه شما برمی‌انگیزد. ظرافت طراحی آن در انتخاب متریال نیز آشکار است: بدنه‌ی آن از آلومینیوم ریخته‌گری شده و دیگ بخار، درست مانند دستگاه‌های اسپرسوساز ایتالیایی حرفه‌ای، از برنج ساخته شده. دیوا شخصیتی پر جنب و جوش دارد و با تنوع رنگی بالا، می‌توانید سبک شخصی خود در دکوراسیون را به طور منحصر به فردی پیاده کنید.

 

لذت یک اسپرسوی بی‌نقص، حتی در خانه

طراحان بوگاتی این‌گونه بیان می‌کنند که اسپرسوساز دیوا را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند تا رضایت افرادی را جلب کند که مانند خودشان می‌خواهند از قهوه یا کاپوچینوی با کیفیت باریستای‌شان در خانه لذت ببرند. در حقیقت، راز یک اسپرسوی بی‌نقص در خود دستگاه قهوه ساز نهفته شده است. با کنترل سه پارامتر اساسی یعنی زمان مدت عصاره‌گیری، دما و فشار آب، یک نوشیدنی ایده‌آل آماده می‌شود. هم‌چنین می‌توانید از نازل بخار دستگاه برای فوم‌گیری شیر لاته و کاپوچینو و هم دم‌آوری چای استفاده کنید. و در نهایت، مانند دستگاه‌های صنعتی، فنجان‌هایی که روی سطح بالایی دیوا قرار می‌دهید، گرم می‌شوند.

 

هم می‌توانید از پودر و هم از پاد قهوه استفاده کنید

اسپرسوساز دیوا بوگاتی هم با پودر قهوه و هم با پادهای E.S.E سازگار است و می‌توانید با هرکدام که می‌خواهید قهوه خود را دم‌آوری کنید.

 

سنت‌ها از اهمیت واقعا زیادی برخودارند

اسپرسوساز دیوا بوگاتی در شهر لومتزانه استان برشا در لمباردی ایتالیا تولید و منتاژ می‌شود. و هم‌چنین بررسی‌ها و پروتکل‌های کنترل کیفی در همین شهر لومتزانه قبل از رسیدن هر دستگاه به خریدار انجام می‌پذیرد.

 

خرید اسپرسوساز دیوا بوگاتی یک انتخاب عالی برای لذت بردن از اسپرسویی با اصالت است.

نوع محصول:
اسپرسوساز
ابعاد:
ارتفاع ۳۶.۹ و قطر ۲۴ سانتی‌متر
وزن:
۶.۵ کیلوگرم
توان:
۹۵۰ وات
فشار بخار:
۱۵ بار
نوع فیلتر:
دائمی
گنجایش:
۸۰۰ میلی‌لیتر
آسیاب:
ندارد
تایمر:
ندارد
قابلیت برنامه‌ریزی:
ندارد
صفحه نمایش:
ندارد
سیستم قطع خودکار:
دارد
صفحه‌ی گرم نگهدارنده:
دارد
افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟