دوره مجازی لاته آرت تخصصی

پودر ژلاتین هپی نوش

برند: هپی نوش
دسته بندی: ادویه و چاشنی
زیر دسته بندی محصول: چاشنی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
3024

مقایسه
درباره محصول

پودر ژلاتین هپی نوش حاوی مقادیر بالایی پروتئین است. پروتئین‌های ژلاتین به طور عمده متشکل از اسید آمینه‌های گلایسین و پرولین است که بسیاری از افراد به میزان لازم آنها را مصرف نمی‌کنند، در حالی که این اسیدهای آمینه نه تنها برای پوست، مو و ناخن مفید است بلکه باعث عملکرد مطلوب سیستم ایمنی می‌شود.
پودر ژلاتین هپی نوش ماده‌ای پروتئینی است که از کلاژن در قسمت‌های مختلف بدن حیوانات به دست می‌آید. این ماده به دلیل بالا بردن خاصیت چسبندگی در محصولاتی مانند مربا، ژله‌ها، آب نبات‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده بدون طعم و بی‌رنگ است و به صورت پودر یا صفحه ورقه‌ای موجود است.
معمولا ماده‌ی فوق از پوست، استخوان‌ها و بافت‌های پیوندی حیوانات به دست می‌آید. با این حال این ماده در انواع گیاهی از جلبک‌های قرمز آگار و پکتین نیز تولید می‌گردد.
از خواص ویژه و بسیار ارزشمند پودر ژلاتین می‌توان به: کنترل وزن بدن، بهبود زخم‌ها، تقویت ناخن، مو و دندان و سلامت استخوان و مفاصل، تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به خواب آسوده‌تر، اثرات ضد پیری بر پوست، تنظیم سوخت‌وساز بدن، سلامت گوارش، رهایی از دست حساسیت‌های گوارشی اشاره کرد.

افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟