دوره مجازی لاته آرت تخصصی
قهوه شوالیه

قهوه شوالیه

قهوه شوالیه از برندهای ایرانی پرطرفدار فعال در صنف خوراک و نوشیدنی است. این برند با تمرکز بر تولید و توضیع انواع قهوه و پودرهای طعم‌دهنده فعالیت می‌کند. محصولات این برند در استان البرز تولید می‌گردد و به کل کشور ارسال می‌شود.
 

نمایندگی قهوه شوالیه

برای خرید قهوه شوالیه، مانند قهوه ترکیبی، قهوه تک خاستگاه، قهوه ترک و ... می‌توانید از وب‌سایت خوش‌ کالا اقدام نموده و محصول مورد نظر خود را مستقیما از تولیدکننده خریداری کرده و در سریع‌ترین زمان، در هر نقطه از ایران دریافت نمایید. محصولات قهوه شوالیه را می‌توانید به صورت دانه، و یا آسیاب شده متناسب با شیوه‌ی دم‌آوری خود خریداری نمایید.
 

قیمت قهوه شوالیه

در آبان ماه سال ۱۴۰۱، محصولات قهوه شوالیه در گروه قهوه ترکیبی، از حدود مبلغ 220.000 تا 380.000 تومان برای هر کیلو قیمت‌گذاری شده‌اند. قهوه ترک شوالیه نیز با قیمت 222.000 تومان به ازای هر کیلو به فروش می‌رسد.
 

خرید انواع قهوه شوالیه

 
علاقه‌مندان به این برند می‌توانند محصول مورد نظر خود را از وب‌سایت خوش‌کالا خریداری نموده و در کوتاه‌ترین زمان، هر گوشه از کشور عزیزمان دریافت نمایند. سفارشات شما مستقیما از تولیدکننده دریافت می‌گردد و به این‌گونه دریافت تازه‌ترین قهوه با بهترین کیفیت تضمین شده است. قهوه های شوالیه به صورت دانه و یا آسیاب شده قابل خریداری‌اند. در ادامه، به معرفی دو مدل پرطرف‌دار از محصولات این برند می‌پردازیم.
 

قهوه لامبدا شوالیه

قهوه لامبدا شوالیه، ترکیب ۸۰٪ دانه قهوه عربیکا به همراه ۲۰٪ دانه قهوه روبوستا است. خواستگاه دانه های عربیکای مورد استفاده در این محصول، در آمریکای جنوبی و آفریقا است و خواستگاه دانه های روبوستا، کشورهای آسیایی است. از طعم‌یادهای این قهوه می‌توان به سیب، کارامل و شکلات شیری اشاره کرد. تناسب ۸۰٪ عربیکا، یکی از پرطرف‌دارترین ترکیب‌های عربیکا و روبوستا برای عصاره‌گیری اسپرسو است.
 

قهوه دلتا شوالیه

قهوه دلتا شوالیه، از ترکیب ۶۰٪ قهوه عربیکا و ۴۰٪ قهوه روبوستا تهیه شده است. برشته‌کاری یا روست این قهوه به صورت تیره انجام شده که باعث ایجاد ترکیبی متعادل، با حس دهانی گسترده از تلخی و شیرینی واضح می‌شود. فندق، عسل و شکلات از طعم‌یادهای این قهوه است. افرادی که در کنار عطر و طعم متعادل، به کافئین بیش‌تری نیاز دارند می‌توانند از قهوه دلتا شوالیه لذت ببرند.

 

بیشتر... بستن

چطوری میتونم کمکتون کنم؟
لطفا منتظر بمانید . . .