دوره مجازی لاته آرت تخصصی

سیروپ گواوا مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر

برند:
زیر دسته بندی محصول: خرید سیروپ
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

مقایسه
درباره محصول

سیروپ گواوا مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر، با عطر و طعم محبوب آسیایی، در تهیه‌ی نوشیدنی‌های عجیب زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. میوه‌ی گواوا از مکزیک، آمریکای مرکزی و شمال آمریکای جنوبی نشات می‌گیرد و امروزه در آفریقا، آسیا، کارائیب، مناطق نیمه گرم‌سیری آمریکای شمالی، نیوزلند و استرالیا تولید می‌شود.

این میوه‌ی گرد یا بیضی شکل با پوستی سبز و زرد تلخ، پالپ سفت، دانه‌های ریز زرد یا صورتی سالمون بسیار معطر است. گواوا می‌تواند شیرین یا ترش باشد و طعم آن می‌تواند بین گلابی و توت فرنگی متفاوت باشد که با طعم‌های نمکی و فلفلی یا شیرین بسیار سازگار است.

در هاوایی، تکه‌های گواوا را در سس سویا و سرکه غوطه‌ور می‌کنند. در فیلیپین در خورشت و غذاهای آب‌پز محبوب است و در آسیای شرقی آن را با پودر آلوی خشک و ترش می‌خورند. در مکزیک، گواوا از مواد تشکیل دهنده‌ی «Agua Fresco» است؛ یک نوشیدنی سبک که با غلات، میوه، انواع دانه و مغزها یا گل‌هایی که با آب و شکر مخلوط شده‌اند درست می‌شود. گواوا با لیموترش، خامه و کاستارد مطابقت دارد و به عنوان بستنی یا سُربِی بسیارسازگار است.

سیروپ گواوا مونین را برای ایجاد طعم‌های استوایی به نوشیدنی‌های خود اضافه کنید تا کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های ظریف و فرح بخش ایجاد کنید.

سیروپ گواوا مونین، با رنگ شنگرفی، از مواد اولیه‌ی شکر، آب، طعم دهنده، کنستانتره‌ی لیمو، رنگ خوارکی E163، ۱۹٪ آب میوه شامل ۱۵٪ آب گواوا تشکیل شده است.

نت‌های طعمی: عطر قوی گواوا و نت‌های گلی، طعم خالص میوه‌ی گواوای تازه برش خرده

توصیه‌ی متخصص مونین: سیروپ گواوا مونین طعم و رایحه‌ی عجیبی دارد که آن را به گزینه‌ای مناسب برای انواع لیمونادها است.

برای مشاوره رایگان خرید سیروپ و اطلاع از قیمت سیروپ با کارشناسان فروشگاه اینترنتی خوش کالا تماس بگیرید.

 

خرید سیروپ گواوا مونین ۷۰۰ میلی‌لیتر برای طعم دادن به انواع کوکتل‌ها، اسموتی‌ها و فراپه‌ها، سودا و لیمونادها و پانچ‌های میوه مناسب است.

حجم:
۷۰۰ میلی‌لیتر
جنس بدنه:
شیشه
افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟