دوره مجازی لاته آرت تخصصی

پکیج قهوه خانگی کامل کوچک

برند: متفرقه
دسته بندی: عمومی
زیر دسته بندی محصول: پکیج خانگی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
250 گرم قهوه مناسب موکاپات
موکاپات 3 کاپ
فرنچ‌پرس 350 میلی‌لیتر
پیچر 350 میلی‌لیتر
دوره‌ی آموزش مجازی باریستای خانگی

مقایسه
درباره محصول

پکیج قهوه خانگی کامل کوچک، از مجموعه‌ای از گجت‌های ساده‌ی قهوه تهیه شده که امکان تهیه‌ی بسیاری از نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه را برای مصرف‌کنندگان مبتدی فراهم می‌کند.

 

این مجموعه شامل اقلام زیر است:

 - ۲۵۰ گرم قهوه اسپرسو دلچه دونیسی

 - یک قهوه جوش موکا ۲ کاپ طرح کلاسیک

 - فرنچ‌پرس لیدو کد ۲۱

 - یک پیچر ۳۵۰ میلی‌لیتری

+ دوره‌ی آموزش مجازی باریستای خانگی

 

قهوه اسپرسو دلچه دونیسی:

قهوه اسپرسو دلچه دونیسی، از ترکیب ۷۰٪ قهوه عربیکا از مزارع کشور برزیل و ۳۰٪ قهوه روبوستا مزارع کشور ویتنام تهیه شده است.

دانه‌های قهوه پس از آسیاب، بلافاصله در پوشش ۴ لایه‌ی آلومینیومی و به شکل وکیوک بسته‌بندی شده که با دوری از نور و اکسیژن، دچار افت کیفیت نگردد و توصیه می‌شود پس از بازگشایی محصول، قهوه را به دور از مجاورت با نور و اکسیژن نگه‌داری کنید.

خرید قهوه اسپرسو دلچه دونیسی، با کافئین نسبتا بالا و طعم‌یادهای شکر قهوه‌ای و شکلات شیرین، برای عصاره‌گیری به شیوه‌ی اسپرسو و مصرف در وعده‌ی عصرگاهی مناسب است.

 

قهوه جوش موکا 3 کاپ طرح کلاسیک:

بدنه‌ی این موکاپات از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و جنس دسته‌ی آن از باکالیت می‌باشد. جهت افزایش ایمنی در قسمت مخزن آب این دستگاه یک سوپاپ ساچمه‌ای تعبیه شده که از انباشت فشار بیش از اندازه جلوگیری خواهد کرد.

قهوه جوش موکا 3 کاپ برای دم‌آوری سه فنجان قهوه‌ی اسپرسو مناسب است.

 

فرنچ‌پرس لیدو کد ۲۱:

فرنچ‌پرس لیدو کد ۲۱، با رنگ مشکی و گنجایش ۳۵۰ میلی‌لیتر، برای تهیه‌ی قهوه و دم‌نوش مناسب است. بدنه‌ی PVC این فرنچ پرس از محفظه‌ی شیشه‌ای آن محافظت نموده و برای شست‌وشو قابل جدا شدن است.

 

پیچر ۳۵۰ میلی‌لیتری:

پیچر استیل ۳۵۰ میلی‌لیتر، یکی از پر کاربردترین ابزارهای مورد استفاده‌ی کافی‌شاپ‌ها و قهوه دوستانی است که در منزل خود اقدام به دم‌آوری حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای قهوه می‌کنند. پیچر (Pitcher) که از انگلیسی به فارسی «پارچ» ترجمه می‌گردد، وسیله‌ای است که برای بخار دادن و تهیه‌ی کف و فوم شیر توسط نازل بخار دستگاه اسپرسوساز و سپس اضافه نمودن آن به نوشیدنی‌ها و طراحی لاته آرت طراحی شده است.

پیچر استیل ۳۵۰ میلی‌لیتر کد ۰۱، در کنار آسان نمودن فرآیند بخار دهی و فوم گیری شیر، ابزار و تجهیزات دم‌آوری شما را تکمیل خواهد کرد.

 

دم‌اوری قهوه با موکاپات:

برای تهیه‌ی قهوه‌ی اسپرسو می‌بایست در مخزن آب تا زیر سوپاپ اطمینان آب گرم ریخته و سپس سبد قیفی شکل را با پودر قهوه‌ی مناسب پر نمایید. نیازی نیست پودر قهوه درون سبد فشرده شود، فقط کافی است به دقیقا به اندازه‌ی مناسب مماس با لبه‌های قیف از پودر قهوه پر شود. در مرحله‌ی بعد مخزن فوقانی که قهوه‌ی نهایی در آن سرازیر می‌شود را به خوبی روی محفظه‌ی پایین پیچ نموده تا محکم شود. موکاپات را روی شعله‌ی متناسب قرار داده و پس از مدت زمان کمی قهوه‌ی اسپرسوی شما آماده است. توجه داشته باشید در صورت استفاده از شعله‌ی بزرگ، محفظه‌ی فوقانی بیش از اندازه گرم شده که نتیجه‌ی آن قهوه‌ای نامطلوب است.

 

دم‌آوری قهوه با فرنچ‌پرس:

برای دم‌آوری قهوه با استفاده از دستگاه فرنچ پرس، ابتدا فیلتر را خارج کرده و با گرداندن و خالی کردن اندکی آب داغ، دمای بدنه‌ی سیلندر را افزایش دهید. سپس، پودر قهوه‌ی مورد نظر خود را درون سیلندر ریخته و به همراه اندکی آب داغ هم بزنید تا پودر قهوه به خوبی خیس شود. این کار به عصاره‌گیری بهتر کمک می‌کند. سپس آب داغ (اندکی پایین‌تر از دمای جوش) را روی پودر قهوه ریخته، درپوش فرنچ‌پرس را روی سیلندر گذاشته اما فیلتر را به پایین فشار ندهید. پس از ۳ تا ۴ دقیقه به آرامی (این مرحله باید بین ۲۰ تا ۳۰ ثانیه به طول انجامد) پیستون فیلتر را به پایین هدایت نمایید. حال قهوه‌ی شما آماده است.

 

پیکج قهوه خانگی کامل کوچک، مناسب آن دسته از علاقه‌مندان به قهوه است که ابزار و تجهیزات کافی برای تهیه‌ی انواع مختلف نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه را ندارند. این محصول تهیه‌ی قهوه‌ی موکاپات، فرنچ‌پرس، انواع لاته، کاپوچینو و ماکیاتوها را امکان‌پذیر می‌کند و هم‌چنین از فرنچ‌پرس می‌توان برای تهیه‌ی انواع چای، دم‌نوش و پانچ‌های میوه هم استفاده کرد.

 

دوره‌ی آموزش مجازی باریستای خانگی:

دوره آموزش مجازی باریستای خانگی، برای علاقه‌مندان مشتاق به قهوه تهیه شده که مایل‌اند تجربه‌ی قهوه‌نوشی بهتری در منزل داشته باشند و به‌صورت حرفه‌ای‌تر از مهمانان خود پذیرایی کنند.
پس از گذارندن این دوره، هنرجویان با تاریخچه‌ی قهوه، مراحل آماده‌سازی قهوه از مرحله‌ی برداشت تا آسیاب، انواع قهوه از نظر درجه‌بندی کیفی و نژادهای مختلف، نحوه‌ی انتخاب قهوه‌ی مناسب، روش‌های عصاره‌گیری خانگی قهوه و درجه‌ی آسیاب مناسب هر یک آشنا خواهند بود و اجرای چند الگوی ساده‌ی لاته آرت را فرا خواهند گرفت.

سرفصل‌های این دوره:
تئوری:
1. تاریخچه‌ی قهوه
2. آشنایی با اصطلاحات و شناخت طعم و مزه
3. مراحل آماده‌سازی قهوه: از مرحله‌ی برداشت تا آسیاب
4. معرفی انواع قهوه از نظر درجه‌بندی و نژادهای متفاوت
5. روش‌های عصاره‌گیری و معرفی درجه‌های آسیاب قهوه
6. انتخاب قهوه‌ی مناسب

 

عملی:
1. دم‌آوری قهوه با موکاپات
2. دم‌آوری قهوه با فرنچ‌پرس
3. دم‌آوری قهوه با اسپرسوساز خانگی
4. دم‌آوری قهوه با فیلترکافی خانگی
5. آموزش شست‌وشوی دستگاه‌ها

 

کافه در خانه:
1. آموزش تهیه‌ی لاته
2. آموزش تهیه‌ی کاپوچینو
3. آموزش تهیه‌ی آمریکانو
4. آموزش تهیه‌ی اسپرسو ‌ماکیاتو
5. آموزش تهیه‌ی کارامل ماکیاتو

 

ویژه‌های خوش‌کالا:
1. آموزش پنج طرح لاته آرت
2. آموزش فوم‌گیری شیر با اسپرسوساز خانگی
3. آموزش فوم‌گیری شیر با فرنچ‌پرس خانگی

افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟