دوره مجازی لاته آرت تخصصی

پکیج قهوه خانگی موکاپات کد ۰۱۴

برند: متفرقه
دسته بندی: عمومی
زیر دسته بندی محصول: پکیج خانگی
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
250 گرم قهوه مناسب موکاپات
موکاپات 3 کاپ

مقایسه
درباره محصول

پکیج قهوه خانگی موکاپات کد ۰۱۴، از ۲۵۰ گرم قهوه اسپرسو دلچه دونیسیا و موکا 3 کاپ کلاسیک تشکیل شده است.

 

قهوه اسپرسو دلچه دونیسی:

قهوه اسپرسو دلچه دونیسی، از ترکیب ۷۰٪ قهوه عربیکا از مزارع کشور برزیل و ۳۰٪ قهوه روبوستا مزارع کشور ویتنام تهیه شده است.

دانه‌های قهوه پس از آسیاب، بلافاصله در پوشش ۴ لایه‌ی آلومینیومی و به شکل وکیوک بسته‌بندی شده که با دوری از نور و اکسیژن، دچار افت کیفیت نگردد و توصیه می‌شود پس از بازگشایی محصول، قهوه را به دور از مجاورت با نور و اکسیژن نگه‌داری کنید.

خرید قهوه اسپرسو دلچه دونیسی، با کافئین نسبتا بالا و طعم‌یادهای شکر قهوه‌ای و شکلات شیرین، برای عصاره‌گیری به شیوه‌ی اسپرسو و مصرف در وعده‌ی عصرگاهی مناسب است.

 

قهوه جوش موکا 3 کاپ طرح کلاسیک:

بدنه‌ی این موکاپات از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و جنس دسته‌ی آن از باکالیت می‌باشد. جهت افزایش ایمنی در قسمت مخزن آب این دستگاه یک سوپاپ ساچمه‌ای تعبیه شده که از انباشت فشار بیش از اندازه جلوگیری خواهد کرد.

قهوه جوش موکا ۲ کاپ برای دم‌آوری دو فنجان قهوه‌ی اسپرسو مناسب است.

 

دم‌آوری قهوه با موکاپات:

برای تهیه‌ی قهوه‌ی اسپرسو می‌بایست در مخزن آب تا زیر سوپاپ اطمینان آب گرم ریخته و سپس سبد قیفی شکل را با پودر قهوه‌ی مناسب پر نمایید. نیازی نیست پودر قهوه درون سبد فشرده شود، فقط کافی است به دقیقا به اندازه‌ی مناسب مماس با لبه‌های قیف از پودر قهوه پر شود. در مرحله‌ی بعد مخزن فوقانی که قهوه‌ی نهایی در آن سرازیر می‌شود را به خوبی روی محفظه‌ی پایین پیچ نموده تا محکم شود. موکاپات را روی شعله‌ی متناسب قرار داده و پس از مدت زمان کمی قهوه‌ی اسپرسوی شما آماده است. توجه داشته باشید در صورت استفاده از شعله‌ی بزرگ، محفظه‌ی فوقانی بیش از اندازه گرم شده که نتیجه‌ی آن قهوه‌ای نامطلوب است.

 

با خرید پیکج قهوه خانگی موکاپات کد ۰۱۴، به طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها مانند قهوه‌ی دمی، انواع دمنوش دست پیدا کنید.

افزودن نظر
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟