دوره مجازی لاته آرت تخصصی

قهوه کلمبیا چیست؟

۱۴۰۰ سه شنبه ۳ اسفند
539بازدید
تاریخ امروز: ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

قهوه کلمبیا چیست؟

بدون شک در وب‌سایت‌ها یا قهوه فروشی‌ها با عنوان «قهوه کلمبیا» مواجه شده‌اید. قهوه کلمبیا، قهوه‌ای است که در مزارع مختلف کشور کلمبیا کشت می‌شود. این قهوه ها معمولا به دلیل استفاده از نژاد عربیکا، قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر دارند. بسته به محل کشت، قهوه کلمبیا می‌تواند نت‌های طعمی سنگین شکلاتی و آجیلی و یا نت‌های طعمی سبک میوه‌ای و گلی داشته باشد. به دلیل کشت عمده‌ی نژاد عربیکا، قهوه‌های کلمبیا به دلیل عطر و طعم عالی خود معروف هستند. اگر روی بسته‌بندی محصولی عبارت «قهوه کلمبیا» درج شده باشد، می‌تواند از دانه‌های مختلف قهوه از سراسر کلمبیا تهیه شده باشد، یا دارای منشا واحدی مثل یک منطقه یا مزرعه‌ای خاص باشند.

 

قهوه کلمبیا

ویژگی های قهوه کلمبیا

قهوه کلمبیا همان چیزی است که می‌توانید از آن به عنوان یک نوشیدنی خوش‌آیند یاد کنید. قهوه کلمبیا با کیفیت خوب و تخصصی دارای طعم‌یادهایی شکلاتی، کاراملی و آجیلی است. این قهوه بسیار شبیه قهوه ی برزیلی است، اما اسیدیتهی بیشتری دارد. اسیدیته در قهوه ی با کیفیت، بسیار ارزش‌مند است، زیرا به آن کیفیتی سرزنده و با طراوت می‌بخشد. اسیدیته‌ی قهوه را نباید با ترشی اشتباه گرفت. اسیدیته چیزی است که در یک سیب یا آناناس آب‌دار از آن لذت می‌برید. ترشی مزه‌ی نامطبوعی است که وقتی میوه‌ای کال را گاز می‌زنید حس می‌کنید.

برای خرید قهوه اسپرسو در فروشگاه قهوه خوش کالا ( https://khoshkala.com) به راحتی می‌توانید با مقایسه‌ی محصولات مختلف، سفارش خود را ثبت نموده و در صورت نیاز از مشاوره‌ی تخصصی کارشناسان بهره‌مند شوید.

چه چیزی باعث می‌شود که قهوه کلمبیا این قدر ویژه باشد؟

قهوه کلمبیا به خاطر طعم و عطر بی‌نظیر، ملایم اما غنی‌ای که از هر فنجان‌اش برمی‌خیزد شهرت جهانی دارد. شاید این توضیح دهد که چرا در بیش‌تر مدت ۲۰۰ سال گذشته، قهوه بیش‌ترین کالا صادراتی کلمبیا بوده است. رازهای زیادی برای موفقیت قهوه‌های این کشور وجود دارد، اما جغرافیای بدون شک یکی از آن‌هاست. گیاه قهوه در خاک‌های آتشفشانی، در ارتفاعات 1200 تا 1800 متری، در مکان‌هایی عاری از یخبندان که سالانه حدود 80 اینچ باران می‌بارد، بهترین رشد را دارد. کلمبیا تمام این شرایط را داراست.

 

بهترین روش تهیه قهوه از کلمبیا چیست؟

در فروشگاه آنلاین خوش کالا می‌توانید انواع مختلف قهوه های کلمبیا را از برندهای متفاوت و خاستگاه‌های مختلف تهیه نمایید و برای بهترین انتخاب متناسب با سلیقه‌ی خودتان، از مشورت کارشناسان ما استفاده نمایید.

خرید آنلاین قهوه در فروشگاه خوش‌ کالا

فروشگاه آن‌لاین خوش‌کالا، بزرگ‌ترین بستر خرید صنعت خوراک و نوشیدنی کشور است که با تمرکز بر فروش قهوه و خوش کالا با گردآوری برندهای خوش‌ نام و با کیفیت، با بیش از ۲۰۰۰ مدل های مختلف قهوه، پاسخ‌گوی نیاز هر سلیقه‌ای است. شما به راحتی می‌توانید با مقایسه‌ی محصولات مختلف، خرید قهوه ترک، خرید قهوه فوری ، سفارش خود را ثبت نموده و در صورت نیاز از مشاوره‌ی تخصصی کارشناسان بهره‌مند شوید.

مطالب مرتبط
راهنمای دم‌آوری قهوه

کنترل عصاره‌ی قهوه، بهترین و هم یکی از سخت‌ترین موارد در دم‌آوری قطره‌ای است. عناصر بسیاری باید در نظر گرفته شود، آن‌ها را به درستی ترکیب کرده و می‌توانید یک قهوه‌ی خوش‌مزه داشته باشید.

۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير 2296 بیشتر
موج سوم قهوه چیست و چه تفاوتی با اسپشیالتی دارد؟

موج سوم قهوه. در کافی‌شاپ‌ها و فضای مجازی بارها با این اصطلاح روبه‌رو می‌شویم؛ اما واقعا معنای آن چیست؟ تفاوت آن با قهوه‌ی اسپشیالتی و موج اول، دوم و چهارم در چیست؟

۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير 3671 بیشتر
تفاوت قهوه‌ی عربیکا و روبوستا

قهوه دوستان با هر سطح از تخصص، تا حدودی با اسامی «عربیکا» و «روبوستا» آشنا هستند که برای اشاره به دو گونه دانه‌ی قهوه که برای مقاصد تجاری کشت می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۱۳۹۹ شنبه ۷ تير 3996 بیشتر
قهوه فول کافئین ۱۰۰٪ روبوستا تیره سبا
قهوه فول کافئین ۱۰۰٪ روبوستا تیره سبا 131,000 تومان
چطوری میتونم کمکتون کنم؟