دوره مجازی لاته آرت تخصصی

آیا قهوه اسپرسو لاغر میکند

۱۴۰۲ جمعه ۲ تير
1018بازدید
تاریخ امروز: ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

نه، قهوه اسپرسو به تنهایی باعث لاغری نمی‌شود. با این حال، اگر یک رژیم غذایی سالم دنبال کنید و قهوه اسپرسو را به عنوان یک قسمت از آن مصرف کنید، می‌تواند در رسیدن به وزن ایده‌آل کمک کند. قهوه اسپرسو حاوی دوز زیادی کافئین است و ممکن است احساس اشتها را کاهش دهد، در نتیجه مصرف زیاد آن باعث کاهش وزن شما می‌شود. با این حال، برای رسیدن به وزن ایده‌آل باید یک رژیم غذایی سالم دنبال کنید و بیشتر به مواد غذایی غنی از مواد مغذی تکیه کنید تا فقط به قهوه اسپرسو اکتفا کنید.

 

فواصل نوشیدن قهوه

فواصل نوشیدن قهوه متناسب با سطح مصرف کافئین شخص است. سطح مصرف کافئین شما به عواملی مانند وزن، سن، جنسیت و سلامت عمومی شما بستگی دارد. به طور کلی، معمولاً برای جلوگیری از عوارض جانبی مصرف بیش از حد کافئین مانند افزایش ضربان قلب، اضطراب و اختلالات خواب، نوشیدن ۴ تا ۵ فنجان قهوه در روز پیشنهاد می‌شود. با این حال، برای بعضی افراد این میزان کافئین کافی نیست و برای بعضی دیگر از مصرف بیشتر از این میزان ممکن است آسیب‌های جانبی باشد. به هر حال، چندین ساعت بین هر فنجان قهوه معمولاً کافی است تا بدن شما بتواند کافئین را برای کنترل سطح خود در خونتان پردازش کند. در نهایت، بهتر است با پزشک خود درباره فواصل نوشیدن قهوه و سطح مصرف کافئینی که بیشترین حدود اشتراکی با سلامت شما را دارد، مشورت کنید.

 

بهترین نوع قهوه برای لاغری

نوع مشخصی از قهوه برای لاغری وجود ندارد. با این حال، برای کاهش وزن، لازم است که کمتر از کالری مصرف شده در طول روز ترشح شده و در عین حال سطح انرژی بالا بماند. برای مثال، اگر شما دوست دارید تا قهوه‌ای شیرین بنوشید، می‌توانید از شیرین کننده‌های طبیعی مثل عسل، شکر قهوه‌ای و یا شیر سویا استفاده کنید تا به جای استفاده از شیرین کن سنتی، کالری کمتری دریافت کنید. علاوه بر این، قهوه سیاه کالری کمتری نسبت به قهوه با شیر و افزودنی‌های شیرین کننده دارد. در نتیجه، مصرف قهوه سیاه بدون شیرین کننده ممکن است موجب کاهش وزن شما شده، اما برای رسیدن به وزن ایده‌آل باید به یک رژیم غذایی سالم دنبال کنید و به مدت زمان کافی ورزش کنید.

 

برای خرید قهوه اسپرسو و قیمت قهوه اسپرسو با کیفیت می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی قهوه خوش کالا اقدام نمایید.

 

خواص قهوه اسپرسو برای لاغری

قهوه اسپرسو به تنهایی نمی‌تواند به شما کمک کند تا لاغر شوید، اما ممکن است در رسیدن به یک رژیم غذایی سالم و کاهش وزن مفید باشد. قهوه اسپرسو حوالی ۲ کالری دارد و به عنوان یک نوشیدنی کم کالری محسوب می‌شود. در مصرف هوشمندانه، می‌توان با نوشیدن قهوه اسپرسو به کنترل اشتها و سوخت و ساز بدن کمک کرد. قهوه اسپرسو حاوی دوز زیادی کافئین است که می‌تواند باعث کاهش اشتها و افزایش سطح انرژی در بدن شما شود و در نتیجه، کمک به سوخت و ساز بدن و کاهش وزن شما می‌کند. با این حال، حتماً باید در مصرف کافئین از میزان مناسبی پیروی کرده و به مصرف بیش از حد از قهوه اسپرسو اجتناب کنید که ممکن است عوارضی شامل افزایش ضربان قلب، اضطراب و اختلال در خواب را پدید آورد.

نوشیدن کمی قهوه اسپرسو در ساعت صبح به جای محصولات پروتئینی و کربوهیدرات به کنترل اشتها کمک می‌کند و سرعت متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد. این به معنی این است که بدن شما بیشترین سطح انرژی احتیاجی را که در دوره روز در صدر می‌گیرد، کمتر به چربی تبدیل می‌کند. با این حال، بهترین راه برای کاهش وزن، تغذیه سالم و فرآورده‌هایی با کالری کمتر، در کنار فعالیت جسمانی مداوم، می‌باشد.

 

خواص قهوه اسپرسو برای لاغری

 

 

خرید قهوه اسپرسو از فروشگاه اینترنتی خوش کالا

فروشگاه اینترنتی خوش‌ کالا، بزرگ‌ترین بستر خرید صنعت خوراک و نوشیدنی کشور است که با تمرکز بر فروش قهوه و خوش کالا با گردآوری برندهای خوش‌ نام و با کیفیت، با بیش از ۲۰۰۰ مدل های مختلف قهوه، پاسخگو نیاز هر سلیقه‌ای است. شما به راحتی می‌توانید با مقایسه‌ی محصولات مختلف خرید قهوه اسپرسو سفارش خود را ثبت نموده و در صورت نیاز از مشاوره‌ی تخصصی کارشناسان بهره‌مند شوید.

 

 

مطالب مرتبط
راهنمای دم‌آوری قهوه

کنترل عصاره‌ی قهوه، بهترین و هم یکی از سخت‌ترین موارد در دم‌آوری قطره‌ای است. عناصر بسیاری باید در نظر گرفته شود، آن‌ها را به درستی ترکیب کرده و می‌توانید یک قهوه‌ی خوش‌مزه داشته باشید.

۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير 2318 بیشتر
موج سوم قهوه چیست و چه تفاوتی با اسپشیالتی دارد؟

موج سوم قهوه. در کافی‌شاپ‌ها و فضای مجازی بارها با این اصطلاح روبه‌رو می‌شویم؛ اما واقعا معنای آن چیست؟ تفاوت آن با قهوه‌ی اسپشیالتی و موج اول، دوم و چهارم در چیست؟

۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير 3712 بیشتر
تفاوت قهوه‌ی عربیکا و روبوستا

قهوه دوستان با هر سطح از تخصص، تا حدودی با اسامی «عربیکا» و «روبوستا» آشنا هستند که برای اشاره به دو گونه دانه‌ی قهوه که برای مقاصد تجاری کشت می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۱۳۹۹ شنبه ۷ تير 4030 بیشتر
قهوه ترک هایک
قهوه ترک هایک 0 تومان
چطوری میتونم کمکتون کنم؟