دوره مجازی لاته آرت تخصصی

قهوه وونگا روآندا آلبا

برند: آلبا
دسته بندی: قهوه‌های تخصصی
زیر دسته بندی محصول: خرید قهوه‌ تک‌ خاستگاه
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

شیوه‌ی دم‌آوری پیشنهادی:دمی

مقایسه
درباره محصول

قهوه وونگا روآندا آلبا، از بهترین دانه‌های مزراع کمپانی موراهو (Muraho T. Co.) در منظقه‌ی نیابیهو (Nyabihu) در ارتفاعات ۱۶۵۰ تا ۲۰۰۰ متری از سطح دریا، واقع در استان شمالی کشور روآندا کشت و در ایستگاه شست‌وشوی وونگا (Vunga) به روش شسته فرآوری شده است.

 

وونگا یک ایستگاه شست‌وشوی شناخته‌شده است. گرچه این ایستگاه در منطقه‌ای در روآندا قرار گرفته که قهوه‌ی بسیار کمی تولید می‌کند، اما برای تولید قهوه‌ای با کیفیت بسیار بالا مشهور است. در سال ۲۰۱۲، وونگا در مسابقات Cup of Excellence روآندا در جایگاه ۱۳ام قرار گرفت و جایگاه ۴ام در سال ۲۰۱۴.


اعضای تعاونی قهوه را به ایستگاه تحویل می‌دهند، گیلاس‌ها با دست سورت و شناور می‌شوند. سپس از طریق ساختارهای مارپیچی که با سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی شرکت‌های Muraho و Raw Matrial بنا شده، پالپ‌زدایی و شسته می‌شوند.

 

تعاونی وونگا در سال ۲۰۰۹ آغاز به کار کرد و در ناحیه‌ی نیابیهو در منطقه‌ی غربی روآندا واقع شده است. در حال حاضر ۲۶۰ نفر شامل ۱۸۶ آقا و ۷۴ خانم در محیط اطراف در ارتفاع ۱۶۵۰ تا ۲۰۰۰ متری از سطح دریا مشغول به کار هستند. موراهو به طور مستقیم با تولید کنندگان کوچک قهوه در پنچ ایستگاه شست‌وشو در روآندا کار می‌کند و به بهبود شیوه‌های کشاروزی و کیفیت معیشت تولیدکنندگان و مشتریان خود مشغول است.

 

پیش‌تر موراهو از طریق برنامه‌ی FFS، قلمستانی برای ۱۱۰.۰۰۰ نهال بذری (۵۰.۰۰۰ نهال برای کلیمبی و ۶۰.۰۰۰ نهال برای روگالی) ایجاد کرد و آن‌ها را با موفقیت میان خانواده‌های کشاورز در نیاماشکه (یک منطقه در روآندا) توزیع کرد. این برنامه به آن‌ها کمک می‌کند تا تولیدکنندگان کوچک قهوه را برای کشاورزی بهتر در جهت برداشت محصول بیش‌تر از درختان خود آموزش و تعلیم ببینند. موراهو اولین شرکت در روآندا است که برای تولید و صادرات قهوه‌های فرآوری شده به روش طبیعی (Natural) و عسلی (Honey) از هیئت مدیره‌ی شورای توسعه‌ی صادرات کشاورزی ملی تاییدیه رسمی قانونی کسب کند.

 

خرید قهوه وونگا رواندا آلبا، از از زیرگونه‌ی «بوربن قرمز (Red Bourbon)» با طعم‌یادهای یاس، پرتقال خونی و گیلاس برای استفاده در روش‌های دمی مناسب است.

خاست‌گاه:
نیابیهو، روآندا
خاستگاه:
رواندا
گونه:
Red Bourbon
سال برداشت:
2020
ارتفاع کاشت:
۱۶۵۰ تا ۲۰۰۰ متر
شیوه‌ی دم‌آوری پیشنهادی:
دمی
تاریخ تولید:
-
افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟