دوره مجازی لاته آرت تخصصی

بهترین مارک قهوه فرانسه

۱۳۹۹ سه شنبه ۲۲ مهر
1391بازدید
تاریخ امروز: ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت

پیشینه‌ی استفاده از انواع قهوه در ایران خیلی زیاد نیست و تنها چندین سال است که این نوشیدنی بین عموم افراد جامعه به محبوبیت رسیده. با این وجود، بسیار محتمل است که برخی افراد تفاوت قهوه‌ها را ندانند و از بین این همه مدل‌های مختلف قهوه، تنها قهوه ترک، قهوه اسپرسو و قهوه فرانسه را بشناسند. از طرفی، سلیقه‌ی افراد در انتخاب و مصرف این نوشیدنی، بسیار حائز‌اهمیت است. برای لذت بردن از یک قهوه‌ی خوب، اولین چیزی که ضرورت دارد، شناخت برند محبوب تان است. حتما برای شما هم پیش آمده که در دو جای مختلف قهوه فرانسه خورده باشید ولی دو طعم مختلف را تجربه کرده باشید، این موضوع به علت تفاوت در پودر ‌قهوه‌ی مورد استفاده ایجاد می‌شود، به همین دلیل است که خرید قهوه خوب بسیار مهم است.

برای خرید قهوه اصل وارد سایت خوش کالا شوید و اطلاعات جداگانه قهوه ها را مطالعه نمایید. کافی است از محصولات ما دیدن فرمایید و قهوه‌ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

برند قهوه فرانسه

 

قهوه فرانسه چیست و چه تفاوتی با انواع دیگر قهوه دارد؟

هدف ما در این مقاله معرفی بهترین برند‌های قهوه فرانسه است، اما قبل از آن باید بدانیم قهوه فرانسه چیست؟ قهوه فرانسه در ایران به قهوه‌ای که به وسیله‌ی قهوه ساز فرنچ پرس دم‌آوری شود گفته می‌شود. ولی به اشتباه به انواع دیگر قهوه‌های دمی دیگر مثل قهوه‌های دستگاه‌های فیلتر کافی خانگی نیز قهوه‌ی فرانسه می‌گویند. دانه‌های قهوه فرانسه از نظر اندازه درشت‌تر از قهوه ترک آسیاب شده‌اند و دانه‌های آن تقریبا به اندازه شکر هستند. قهوه فرانسه در کشورهای اروپایی و آمریکایی مانند چای برای ایرانیان است. قهو فرانسه نوشیدنی رقیق و بسیار محبوبی است که برای شروع روز انتخابی ایده‌آل است.

 

آشنایی با انواع بهترین‌‌ مارک قهوه فرانسه در ایران

در این قسمت قصد داریم تا بعضی از بهترین انواع قهوه فرانسه که در ایران موجود هستند را به شما معرفی کنیم. مطمئنا برندهای مختلفی در دنیا وجود دارد که شاید دسترسی به آن‌ها برای ما دشوار باشد، اما قطعا برندهای معتبری در ایران وجود دارند. در این مقاله به برندهایی اشاره می‌کنیم که کیفیت بسیار مطلوبی دارند و در ایران نیز موجود هستند.

 

بهترین قهوه فرانسه

 

قهوه ست

مجموعه‌ی قهوه ست، از اولین مجموعه‌های فعال در این صنف در ایران است که در سال 2007 عضو انجمن تخصصی قهوه‌ی اروپا شده است. متخصصین این مجموعه دوره‌های مربوط به فرآوری قهوه را در کارگاه‌های آموزشی انجمن تخصصی قهوه‌ی اروپا گذرانده‌اند. محصولات این برند شامل قهوه‌های اسپشیالیتی یا تخصصی و قهوه‌های ترکیبی است.

 

قهوه لاواتزا

قهوه‌ی لاواتزا برندی ایتالیایی است و محصولات باکیفیت و البته گران قیمت دارد. قهوه‌های این برند مطابق با ذائقه‌ی مردم ایتالیا طعمی تلخ و کلاسیک دارد و می‌تواند با ذائقه‌ی خیلی از ما ایرانی‌ها هم سازگار باشد.

 

قهوه لم

این برند از بهترین دانه‌های قهوه استفاده می‌کند و تمهیدات ویژه‌ای برای برشته‌کاری تازه قهوه در نظر گرفته است. متخصصان لم برای افزایش سطح کیفی محصولاتشان از ماشین آلات، تجهیزات و ادوات فرآوری و بسته بندی به روز و پیشرفته استفاده می کنند.

 

قهوه ی آلبا

آلبا یک شرکت تولیدی و بازرگانی ایرانی است که با مشارکت دو شرکت از کشور نیوزلند، در زمینه تولید و توزیع قهوه‌ی تازه رست فعالیت می‌کند. فعالیت‌های آلبا، از تامین منبع دانه‌ی سبز قهوه و واردات، تا ارائه‌ی قهوه‌ی برشته تماما تحت نظر متخصصان این مجموعه انجام می‌شود.

 

قهوه لمیز

برند لمیز با هدف پر کردن خلا قهوه و کافه‌داری و برای ترویج فرهنگ قهوه نوشی در جامعه‌ای که محوریت آن صرفا نوشیدن چای بود در سال 1388 در تهران تاسیس شد و اولین کافی شاپ زنجیره‌ای آن همان سال در میدان تجریش آغاز به کار کرد.

لمیز برندی است با ساختاری عمودی: از قهوه سبز تا لیوان دست شما. بهترین دانه‌های قهوه با دقت و وسواس خاص به طور مستقیم از مزارع قهوه‌ی مناطق مختلف دنیا خریداری می‌شوند. نمونه‌ی قهوه‌ی خریداری شده توسط گروه تحقیق و توسعه لمیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و استادان برشته‌کاری قهوه (Master Roaster) دستورالعمل منحصر‌به فرد برشته کردن دانه‌ها را (بنا به نوع دانه) آماده می‌کنند.

قهوه‌ی لمیز همواره سعی در استفاده از بهترین مواد اولیه داشته و بهترین تجهیزات و امکانات را کنار هم جمع آوری کرده است.

 

قهوه ری

قهوه ری تلاش می‌کند تا همپای استاندارهای جهانی پیش رود. این تلاش برای حفظ استانداردها در همه مراحل مشهود است، هم در انتخاب دانه، هم در مرحله‌ی برشته ‌کاری قهوه . از طرفی قهوه ری علاوه بر اهمیت به حفظ کیفیت محصولات، به تنوع محصولات نیز دقت می‌کند.

 

سایر مطالب مرتبط به فروشگاه قهوه خوش کالا :

 

 

کارشناس تولید محتوا
مطالب مرتبط
راهنمای دم‌آوری قهوه

کنترل عصاره‌ی قهوه، بهترین و هم یکی از سخت‌ترین موارد در دم‌آوری قطره‌ای است. عناصر بسیاری باید در نظر گرفته شود، آن‌ها را به درستی ترکیب کرده و می‌توانید یک قهوه‌ی خوش‌مزه داشته باشید.

۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير 2297 بیشتر
موج سوم قهوه چیست و چه تفاوتی با اسپشیالتی دارد؟

موج سوم قهوه. در کافی‌شاپ‌ها و فضای مجازی بارها با این اصطلاح روبه‌رو می‌شویم؛ اما واقعا معنای آن چیست؟ تفاوت آن با قهوه‌ی اسپشیالتی و موج اول، دوم و چهارم در چیست؟

۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير 3679 بیشتر
تفاوت قهوه‌ی عربیکا و روبوستا

قهوه دوستان با هر سطح از تخصص، تا حدودی با اسامی «عربیکا» و «روبوستا» آشنا هستند که برای اشاره به دو گونه دانه‌ی قهوه که برای مقاصد تجاری کشت می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۱۳۹۹ شنبه ۷ تير 4001 بیشتر
قهوه فول کافئین ۱۰۰٪ روبوستا تیره سبا
قهوه فول کافئین ۱۰۰٪ روبوستا تیره سبا 131,000 تومان
چطوری میتونم کمکتون کنم؟