دوره مجازی لاته آرت تخصصی

موکا یا موکاچینو چیست ؟ + طرز تهیه کافی موکا

۱۳۹۹ سه شنبه ۱۱ شهريور
5100بازدید
تاریخ امروز: ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند

قهوه موکاچینو چیست

موکا یک نوشیدنی گرم است که به آن موکاچینو یا نوشیدنی چندلایه نیز میگویند. موکا از سه لایه شکلات یا کاکائو، اسپرسو و شیر تشکیل شده و ترکیب این مواد با هم، طعمی بسیار جذاب ایجاد کرده است. این نوشیدنی بین طرفداران شکلات بسیار محبوب است. موکا را میتوان با سس شکلات یا تکه های خرد شده شکلات سفید تزئین کرد. برخی نیز دوست دارند کمی پودر دارچین یا پودر قهوه بر روی ماکا ریخته و میل نمایند.

برای خرید قهوه اصل وارد سایت خوش کالا شوید و اطلاعات جداگانه قهوه ها را مطالعه نمایید. کافی است از محصولات ما دیدن فرمایید و قهوه‌ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

موکاچینو

 

تاریخچه موکاچینو

با این‌که تاریخچه‌ی دقیق ظهور کاپوچینو مشخص نیست، اما ترکیب قهوه و شکلات برای مدت‌هاست که مورد توجه قرار گرفته شده. پتانسیل‌های نهفته در ویژگی‌های حسی این دو خوراکی خوش‌طعم، در کنار یک‌دیگر به کمال می‌رسد و ترکیبی جذاب و دل‌پسند ایجاد می‌کند. اگر به انواع شیرقهوه علاقه دارید، احتمال این زیاد است که موکاچینو به نوشیدنی موردعلاقه‌تان تبدیل شد.

 

ترکیبات قهوه موکاچینو چیست؟

موکاچینو در واقع یک لاته‌ی کلاسیک است که به آن سس شکلات و خامه اضافه شده است و به همین جهت از بافت و طعم غنی و خامه‌ای‌تری بهره می‌برد.

 

انواع قهوه موکاچینو

قهوه موکا در دو مدل با و بدون خامه سرو می‌گردد که به نوع دارای خامه‌ی آن، موکاچینو گفته می‌شود. این نوشیدنی هم‌چنین به دو صورت گرم و سرد عرضه می‌گردد.

 

طرز تهیه موکاچینو 

 

 

 

 

فواید قهوه موکا و افزایش تمرکز

تاثیرات مثبت کاکائو برای هیچ کس پوشیده نیست. کاکائو باعث افزایش جریان خون در مغز شده، همچنین باعث کاهش استرس و اضطراب، کاهش خستگی، افزایش تمرکز و افزایش یادگیری مغز میشود. این ویژگی ها در قهوه نیز وجود دارد که ترکیب این دو مواد با هم باعث ایجاد بمب انرژی بخش میشود.

 

تفاوت کاپوچینو با موکاچینو

شاید نام این دو به یک‌دیگر شباهت داشته باشد، اما در حقیقت، تفاوت‌های بنیادینی با یک‌دیگر دارند. برای نمونه، حجم سرو کاپوچینو از موکاچینو کم‌تر است. کاپوچینو یک نوشیدنی لایه‌ای است اما لایه‌های موکاچینو پیش از نوشیدن هم‌زده شده و ترکیب می‌شوند. طعم قهوه در کاپوچینو شدیدتر است و کف شیر بیش‌تری دارد.

 

برای خرید قهوه اسپرسو در فروشگاه قهوه خوش کالا به راحتی می‌توانید با مقایسه‌ی محصولات مختلف، سفارش خود را ثبت نموده و در صورت نیاز از مشاوره‌ی تخصصی کارشناسان بهره‌مند شوید.

 

سایر مطالب مرتبط به فروشگاه قهوه خوش کالا :

 

قهوه فرانسه چیست

قهوه کاپوچینو چیست

بعد از خوردن قهوه چه بخوریم

 

کارشناس تولید محتوا
مطالب مرتبط
راهنمای دم‌آوری قهوه

کنترل عصاره‌ی قهوه، بهترین و هم یکی از سخت‌ترین موارد در دم‌آوری قطره‌ای است. عناصر بسیاری باید در نظر گرفته شود، آن‌ها را به درستی ترکیب کرده و می‌توانید یک قهوه‌ی خوش‌مزه داشته باشید.

۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير 2229 بیشتر
موج سوم قهوه چیست و چه تفاوتی با اسپشیالتی دارد؟

موج سوم قهوه. در کافی‌شاپ‌ها و فضای مجازی بارها با این اصطلاح روبه‌رو می‌شویم؛ اما واقعا معنای آن چیست؟ تفاوت آن با قهوه‌ی اسپشیالتی و موج اول، دوم و چهارم در چیست؟

۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير 3481 بیشتر
تفاوت قهوه‌ی عربیکا و روبوستا

قهوه دوستان با هر سطح از تخصص، تا حدودی با اسامی «عربیکا» و «روبوستا» آشنا هستند که برای اشاره به دو گونه دانه‌ی قهوه که برای مقاصد تجاری کشت می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۱۳۹۹ شنبه ۷ تير 3875 بیشتر
قهوه تورینو دن پابلو
قهوه تورینو دن پابلو 0 تومان
چطوری میتونم کمکتون کنم؟