دوره مجازی لاته آرت تخصصی

تاثیر قهوه بر چربی خون

۱۳۹۹ شنبه ۲۴ آبان
26103بازدید
تاریخ امروز: ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند

تاثیر قهوه بر چربی خون

تاثیر قهوه بر چربی خون امروزه یکی از مهم ترین مسائلی است که مطالعات و تحقیقات بسیاری را به خود اختصاص داده است.مطالعات بسیاری در زمینه تاثیر نوشیدن قهوه بر میزان سطح کلسترول خون انجام شده است.

نتیجه این تحقیقات حاکی از آن است که مصرف این نوشیدنی ممکن است باعث افزایش سطح کلسترول خون شود و البته که این موضوع به میزان مصرف و نحوه درست کردن آن بستگی دارد.اگر شما جزو علاقمندان به نوشیدن قهوه هستید و همچنین به سلامتی خود بسیار اهمیت می دهید به شما پیشنهاد می کنیم درخواندن این مقاله همراه ما باشید.

 

کلسترول و قهوه چه ارتباطی با هم دارند

پیدا کردن بهترین قهوه مطابق با سلیقه ی شما

 

کلسترول چیست؟

 

یک ماده مومی شکل است که توسط کبد تولید شده و بخشی از چربی بدن را شامل می شود.به صورت طبیعی در بدن وجود دارد و البته روزانه با خوردن بعضی مواد غذایی میزانی از این ماده مومی وارد بدن می شود.اگر سطح آن از میزان معینی بالاتر رود،به آن کلسترول بد گفته می شود و بدن را در معرض ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی قرار می دهد.پس توصیه پزشکان به محدود کردن خوراکی های کلسترول  دار در رژیم غذایی روزانه است. باید این نکته را بدانیم که قهوه دارای کلسترول و چربی نیست اما به تشکیل چربی در بدن کمک می کند.

 

ارتباط بین قهوه و چربی خون

بر طبق ده ها تحقیقاتی که صورت گرفته، حاکی از ارتباط بین دانه های قهوه و چربی خون است. روغن های قهوه در قهوه های با کافئین و بی کافئین یافت می شود.طبق مطالعاتی روغن های قهوه می توانند اسید های بنام صفراوی و استرول های خنثی را کاهش دهند و همین امر باعث افزایش سطح کلسترول در خون می شود.

میزان روغن های قهوه در زمانی که دانه های قهوه در مدت زمان بیشتری در تماس با آب هستند، بیشتر است.پس میزان روغن آن بسته به نحوه آماده سازی قهوه است.یک تحقیق نشان می دهد برخی از قهوه های ترک دارای میزان بیشتری از چربی هستند و این میزان در انواع فوری و دمی کمتر است و در اسپرسو این میزان متوسط است.

برای خرید قهوه فرانسه در فروشگاه قهوه خوش کالا ( https://khoshkala.com) به راحتی می‌توانید با مقایسه‌ی محصولات مختلف، سفارش خود را ثبت نموده و در صورت نیاز از مشاوره‌ی تخصصی کارشناسان بهره‌مند شوید.

 

نتیجه چیست؟

اگر سطح کلسترول بالایی دارید و به نوشیدن قهوه علاقمند هستید، پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید قهوه در انتخاب قهوه و روش دم کردن خود دقت کنید.

کارشناس تولید محتوا
مطالب مرتبط
راهنمای دم‌آوری قهوه

کنترل عصاره‌ی قهوه، بهترین و هم یکی از سخت‌ترین موارد در دم‌آوری قطره‌ای است. عناصر بسیاری باید در نظر گرفته شود، آن‌ها را به درستی ترکیب کرده و می‌توانید یک قهوه‌ی خوش‌مزه داشته باشید.

۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير 2229 بیشتر
موج سوم قهوه چیست و چه تفاوتی با اسپشیالتی دارد؟

موج سوم قهوه. در کافی‌شاپ‌ها و فضای مجازی بارها با این اصطلاح روبه‌رو می‌شویم؛ اما واقعا معنای آن چیست؟ تفاوت آن با قهوه‌ی اسپشیالتی و موج اول، دوم و چهارم در چیست؟

۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير 3482 بیشتر
تفاوت قهوه‌ی عربیکا و روبوستا

قهوه دوستان با هر سطح از تخصص، تا حدودی با اسامی «عربیکا» و «روبوستا» آشنا هستند که برای اشاره به دو گونه دانه‌ی قهوه که برای مقاصد تجاری کشت می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۱۳۹۹ شنبه ۷ تير 3876 بیشتر
قهوه سبز تام کینز
قهوه سبز تام کینز 482,790 تومان
چطوری میتونم کمکتون کنم؟