دوره مجازی لاته آرت تخصصی

طرز استفاده از قهوه ساز فلر

۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۲ آذر
15240بازدید
تاریخ امروز: ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند

قهوه ساز فلر ،از جمله جدیدترین و با کیفیت ترین قهوه ساز های موجود در بازار است اگر از آن دسته افرادی هستید که طی روز به جای نوشیدنی هایی مانند چایی از قهوه استفاده می کنند دستگاه قهوه ساز یکی از ملزومات آشپزخانه شما خواهد بود.در این مقاله قصد داریم تا شما را با تمام ویژگی های قهوه ساز Feller آشنا کنیم.

طرز استفاده از قهوه ساز فلر

 

تاریخچه نوشیدن قهوه در ایران

شاید  دانستن این موضوع خالی از لطف نباشد که سابقه نوشیدن قهوه در کشورمان بیشتر از چایی است .مصرف قهوه از دوران صفویه در بین ایرانیان رایج شد و قهوه خانه ها به یک مکان عمومی برای جمع شدن مردم از هر صنفی از کارگر و کشاورز تا تاجر و صنعتگر تبدیل شد.

به مرور با تاسیس کافه هایی به تقلید از کافه های اروپا مردم کم کم علاقه خود به رفتن به قهوه خانه را از دست داده و گردهمایی های خود را در کافه ها برگزار می کردند،علاوه بر این با ورود چایی به ایران و کشت آن در شهرهای شمالی توجهات از قهوه به چایی جلب شد و به مرور چایی جای قهوه را در بین مردم گرفت.

 

برای آشنایی با طرز استفاده از کپسول قهوه کلیلک کنید.

 

کارخانه فلر

کارخانه تولید لوازم خانگی فلر از سال ۱۹۹۴ در کشور آلمان کار خود را آغاز کرد.کلمه فلر به معنای انعطاف پذیری و نوع آوری است و مهندسان این کارخانه نیز همانند نام برند خود به دنبال تولید لوازمی با کیفیت و همگام با تکنولوژی روز و نیاز های مصرفی جامعه هستند.

محصولات فلر در چند سال اخیر در کشورهای ترکیه و چین تحت لیسانس فلر آلمان تولید و به بازار عرضه می شود.تمامی لوازم برقی تولیدی فلر در طراحی خود تمامی استانداردهای جهانی را رعایت کرده و ظاهری جذاب و شیک دارند.

 

نحوه دم کردن قهوه در قهوه ساز فلر 

معمولا دم کردن قهوه به شکل دستی قلق های خاصی دارد که باعث می شود قهوه دم کرده در منزل هیچ وقت طعم قهوه های سرو شده در کافی شاپ ها را نداشته باشد. اما دم کردن قهوه در این قهوه ساز بسیار ساده است و هر شخصی بدون داشتن کم ترین تجربه در ساخت قهوه می توانند قهوه ای لذیذ و خوش طعم آماده کنند.

برای این کار کافیست فیلتر قابل شست و شو را در جای مخصوص خود قرار دهید و به میزان دلخواه خود در آن پودر قهوه بریزید.معمولا برای هر شخص یک قاشق چایخوری پودر قهوه اضافه کنید.سپس داخل محفظه آب را به میزانی متناسب با قهوه پر کنید.برای داشتن یک قهوه غلیظ و خوش طعم به ازای هر قاشق چایخوری یک فنجان آب اضافه کنید.بعد از ریختن قهوه و آب می توانید دکمه روشن شدن قهوه ساز را بزنید تا دستگاه شروع به کار کند.

بعد از مدت نسبتا کوتاهی قهوه به تدریج آماده شده و وارد قوری زیر محفظه می شود.بعد از اینکه تمام آب مخزن وارد قوری شود قهوه شما آماده شده و قهوه ساز به طور خودکار خاموش می شود.همانطور که قبلا هم اشاره شد صفحه حرارتی طراحی شده در این قهوه ساز تا مدتی قهوه آماده شده را گرم نگه می دارد.

 

کارشناس تولید محتوا
مطالب مرتبط
راهنمای دم‌آوری قهوه

کنترل عصاره‌ی قهوه، بهترین و هم یکی از سخت‌ترین موارد در دم‌آوری قطره‌ای است. عناصر بسیاری باید در نظر گرفته شود، آن‌ها را به درستی ترکیب کرده و می‌توانید یک قهوه‌ی خوش‌مزه داشته باشید.

۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير 2229 بیشتر
موج سوم قهوه چیست و چه تفاوتی با اسپشیالتی دارد؟

موج سوم قهوه. در کافی‌شاپ‌ها و فضای مجازی بارها با این اصطلاح روبه‌رو می‌شویم؛ اما واقعا معنای آن چیست؟ تفاوت آن با قهوه‌ی اسپشیالتی و موج اول، دوم و چهارم در چیست؟

۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير 3482 بیشتر
تفاوت قهوه‌ی عربیکا و روبوستا

قهوه دوستان با هر سطح از تخصص، تا حدودی با اسامی «عربیکا» و «روبوستا» آشنا هستند که برای اشاره به دو گونه دانه‌ی قهوه که برای مقاصد تجاری کشت می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۱۳۹۹ شنبه ۷ تير 3876 بیشتر
قهوه زرد تام کینز
قهوه زرد تام کینز 441,650 تومان
چطوری میتونم کمکتون کنم؟