دوره مجازی لاته آرت تخصصی

بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی

۱۴۰۲ جمعه ۱۵ ارديبهشت
2341بازدید
تاریخ امروز: ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند

اسپرسوساز نیمه صنعتی یک نوع اسپرسوساز است که برای تهیه‌ی قهوه اسپرسو با کیفیت بالا و حجم مصرف متوسط مناسب است. این دستگاه‌ها معمولا دارای یک یا دو گروپ هد، آسیاب، نازل بخار و نازل آب جوش هستند. این دستگاه‌ها نسبت به اسپرسوسازهای خانگی ظرفیت و توان بیش‌تری دارند و نسبت به اسپرسوسازهای صنعتی کوچک‌تر و کم‌هزینه‌تر هستند. اسپرسوساز نیمه صنعتی برای استفاده در کافه‌های کوچک، رستوران‌ها، ادارات و ... مناسب است. برای آشنایی بیش‌تر با این دستگاه، در ادامه‌ی مطلب با خوش‌کالا همراه باشید.

برای خرید قهوه ساز صنعتی وارد سایت  خوش کالا شوید و اطلاعات جداگانه قهوه ساز ها را مطالعه نمایید. کافی است از محصولات ما دیدن فرمایید و قهوه ساز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

اسپرسوساز نیمه صنعتی چیست؟

اسپرسوساز نیمه صنعتی را می‌توان در یک پاراگراف به این صورت تعریف کرد:

اسپرسوساز نیمه صنعتی یک دستگاه قهوه ساز است که با استفاده از آب با فشار بالا، در مدت زمان کم قهوه اسپرسو تولید می‌کند. این دستگاه‌ها برای حجم مصرف متوسط و با کیفیت مناسب هستند و معمولا دارای یک یا دو گروپ هد، آسیاب، نازل بخار و آب جوش هستند. این دستگاه‌ها در ابعاد و قیمت متفاوتی عرضه می‌شوند.

 

فرق اسپرسوساز نیمه صنعتی با صنعتی چیست؟

اسپرسوساز نیمه صنعتی با اسپرسوساز صنعتی در چندین مورد تفاوت دارد. برخی از این تفاوت‌ها عبارت‌اند از:

  • ظرفیت و توان:

اسپرسوساز صنعتی برای تهیه قهوه به مقدار زیاد و مصرف بالا مناسب است و نسبت به اسپرسوساز نیمه صنعتی از توان موتور بالاتری بهره‌مند است. اسپرسوساز نیمه صنعتی برای تهیه قهوه به مقدار متوسط و مصرف پایین‌تر مناسب است و نسبت به مدل صنعتی، از توان کم‌تری برخودار است.

  • اندازه و قیمت:

اسپرسوساز صنعتی نسبت به اسپرسوساز نیمه صنعتی در ابعاد بزرگ‌تر و قیمت بیش‌تری عرضه می‌شود. این دستگاه‌ها برای کافه‌های بزرگ و شلوغ، هتل‌ها، رستوران‌ها و ... مناسب هستند

اسپرسوساز نیمه صنعتی نسبت به اسپرسوساز صنعتی در ابعاد کوچک‌تر و قیمت کم‌تری عرضه می‌شوند. این دستگاه‌ها برای کافه‌های کوچک، باشگاه‌های ورزشی، ادارات، دفاتر کار و ... مناسب هستند.

  • کاربرد و مهارت:

اسپرسوساز صنعتی برای تولید قهوه با کیفیت بالا و استاندارد مناسب است و برای استفاده و دم‌آوری قهوه با این دستگاه‌ها، به مهارت بالایی نیاز دارید. اسپرسوساز صنعتی معمولا دارای چندین گروپ هد، نازل بخار، نازل آب جوش و ... هستند.

اسپرسوساز نیمه صنعتی برای تولید قهوه با کیفیت خوب مناسب است و برای استفاده از این دستگاه به مهارت‌های مقدماتی نیازمندید. این اسپرسوسازها معمولا دارای یک یا دو گروپ هد، آسیاب، نازل بخار و آب جوش و ... هستند.

 

بهترین برند و بهترین مدل اسپرسوساز نیمه صنعتی کدام است؟

بهترین برند و مدل اسپرسوساز نیمه صنعتی به بودجه، سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. اما به طور کلی می‌توان گفت اگر به دنبال یک اسپرسوساز نیمه صنعتی با کیفیت بالا، قدرت عصاره‌گیری بالا، طول عمر بالا و قیمت متناسب هستید، می‌توانید از برندهای ایتالیایی مانند بیزرا، جیمبالی، وگا و فائما انتخاب کنید. این برندها دارای مدل‌های مختلف با سایز، توان، تعداد گروپ و امکانات متفاوت هستند که می‌توانید با توجه به نوع کاربری خود یکی را خریداری کنید.

اگر به دنبال یک اسپرسوساز نیمه صنعتی با کیفیت متوسط، قدرت عصاره‌گیری متوسط، طول عمر متوسط و قیمت پایین‌تر هستید، می‌توانید از برندهایی مانند جمیلای، دلونگی، بارنی و نوا انتخاب کنید. این برندها نیز دارای مدل‌های مختلف با سایز، توان، تعداد گروپ و امکانات متفاوت هستند که می‌توانید با توجه به نوع کاربری خود یکی را انتخاب کنید.

 

نکات پیش از خرید اسپرسو ساز نیمه صنعتی

نکات پیش از خرید اسپرسو ساز نیمه صنعتی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تعیین نوع کاربری و تعداد مشتریان

اگر برای استفاده در کافه رستوران، هتل یا دفتر کار قصد خرید اسپرسوساز دارید، باید به ظرفیت، قدرت، سایز و امکانات دستگاه توجه کنید. اسپرسوساز نیمه صنعتی معمولا برای مکان‌هایی مناسب است که روزانه 50 تا 100 فنجان قهوه دم‌آوری می‌کنند.

  • تعیین بودجه

قیمت اسپرسوساز نیمه صنعتی به برند، مدل، کیفیت و گارانتی دستگاه بستگی دارد. با توجه به نوع کاربری و نظرات کاربران، بهترین گزینه را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

  • تعیین برند و مدل دستگاه

در بازار ایران، برندهای مختلفی از اسپرسوساز نیمه صنعتی وجود دارند که ممکن است از لحاظ کیفیت، قابلیت‌ها، طراحی و خدمات پس از فروش با هم تفاوت داشته باشند. به طور کلی، برندهای ایتالیایی مانند بیزرا، جیمبالی، فائما و وگا دارای کیفیت بالاتر، قدرت عصاره‌گیری بیش‌تر، طول عمر بالاتر و هم‌چنین قیمت بیش‌تری هستند. برندهای چینی مانند جمیلای، دلونگی، بارنی و نوا دارای کیفیت متوسط، قدرت عصاره‌گیری متوسط، طول عمر متوسط و قیمت پایین‌تری هستند. باید با توجه به نظرات کاربران و خصوصیات دستگاه‌ها، بهترین برند و مدل را برای خود انتخاب کنید.

 

خرید قهوه ساز نیمه صنعتی از فروشگاه اینترنتی خوش کالا

در وب سایت خوش‌ کالا، می‌توانید انواع دستگاه‌های اسپرسو ساز نیمه صنعتی را با قیمت‌های مناسب و ارسال رایگان در تهران مشاهده و خریداری کنید. هم‌چنین می‌توانید از مقالات، ویدیوها و مشاوره‌های تخصصی ما برای آشنایی بیش‌تر با دستگاه‌های قهوه ساز نیمه صنعتی بهره‌مند شوید. اگر به دنبال قهوه ساز خانگی هستید نیز، می‌توانید از بخش قهوه ساز خانگی استفاده کنید.

 

سایر مطالب مرتبط خوش کالا:

بهترین مارک قهوه ساز و اسپرسو ساز خانگی

مطالب مرتبط
راهنمای دم‌آوری قهوه

کنترل عصاره‌ی قهوه، بهترین و هم یکی از سخت‌ترین موارد در دم‌آوری قطره‌ای است. عناصر بسیاری باید در نظر گرفته شود، آن‌ها را به درستی ترکیب کرده و می‌توانید یک قهوه‌ی خوش‌مزه داشته باشید.

۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير 2230 بیشتر
موج سوم قهوه چیست و چه تفاوتی با اسپشیالتی دارد؟

موج سوم قهوه. در کافی‌شاپ‌ها و فضای مجازی بارها با این اصطلاح روبه‌رو می‌شویم؛ اما واقعا معنای آن چیست؟ تفاوت آن با قهوه‌ی اسپشیالتی و موج اول، دوم و چهارم در چیست؟

۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير 3484 بیشتر
تفاوت قهوه‌ی عربیکا و روبوستا

قهوه دوستان با هر سطح از تخصص، تا حدودی با اسامی «عربیکا» و «روبوستا» آشنا هستند که برای اشاره به دو گونه دانه‌ی قهوه که برای مقاصد تجاری کشت می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۱۳۹۹ شنبه ۷ تير 3876 بیشتر
قهوه ترک هایک
قهوه ترک هایک 0 تومان
چطوری میتونم کمکتون کنم؟