دوره مجازی لاته آرت تخصصی

طرز تهیه بستنی قهوه‌

۱۴۰۲ چهارشنبه ۵ مهر
255بازدید
تاریخ امروز: ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت

بستنی قهوه یک نوع بستنی است که با استفاده از قهوه تهیه می‌شود. این بستنی معمولاً دارای طعم و عطر قهوه است و ممکن است با اضافه کردن مواد دیگری مانند شکلات، پودر کاکائو، نارگیل و غیره تهیه شود. بستنی قهوه معمولاً در قالب مختلفی مانند بستنی ساده، بستنی خامه‌ای، بستنی وافل و غیره عرضه می‌شود. این نوع بستنی مخصوصاً برای طرفداران قهوه و علاقه‌مندان به طعم و عطر قهوه مناسب است.

 

مواد لازم تهیه بستنی قهوه:

2 فنجان قهوه تازه آب‌گیری شده

2 فنجان شیر

1/2 فنجان شکر

2 تخم‌مرغ

1 قاشق چای‌خوری وانیل

1/4 قاشق چای‌خوری نمک

2 فنجان خامه تازه

 

طرز تهیه بستنی قهوه:

در یک قابلمه کوچک، قهوه را با شیر و شکر تا جا افتادن شکر و گرم شدن مواد مخلوط کنید. حرارت را کم کنید و آن را به مدت 5 دقیقه بجوشانید.

در ظرف دیگر، تخم‌مرغ را به همراه وانیل و نمک بزنید تا مواد به خوبی مخلوط شوند.

آرام‌آرام، مخلوط قهوه را به تخم‌مرغ اضافه کنید و همزمان با اضافه کردن، همه مواد را با هم مخلوط کنید.

مخلوط را به قابلمه برگردانید و روی حرارت ملایم قرار دهید. آن را به مدت 10-15 دقیقه بجوشانید تا خمیر شود

برای خرید قهوه اسپرسو و خرید قهوه ترک و خرید قهوه فوری و خرید قهوه عربیکا سفارش خود را ثبت نموده و در صورت نیاز از مشاوره‌ی تخصصی کارشناسان خوش کالا بهره‌مند شوید. برای اطلاع از قیمت قهوه اسپرسو و قیمت قهوه ترک و قیمت قهوه فوری با کیفیت می‌توانید از طریق فروشگاه قهوه خوش کالا مشاهده کنید

مطالب مرتبط
راهنمای دم‌آوری قهوه

کنترل عصاره‌ی قهوه، بهترین و هم یکی از سخت‌ترین موارد در دم‌آوری قطره‌ای است. عناصر بسیاری باید در نظر گرفته شود، آن‌ها را به درستی ترکیب کرده و می‌توانید یک قهوه‌ی خوش‌مزه داشته باشید.

۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير 2350 بیشتر
موج سوم قهوه چیست و چه تفاوتی با اسپشیالتی دارد؟

موج سوم قهوه. در کافی‌شاپ‌ها و فضای مجازی بارها با این اصطلاح روبه‌رو می‌شویم؛ اما واقعا معنای آن چیست؟ تفاوت آن با قهوه‌ی اسپشیالتی و موج اول، دوم و چهارم در چیست؟

۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير 3765 بیشتر
تفاوت قهوه‌ی عربیکا و روبوستا

قهوه دوستان با هر سطح از تخصص، تا حدودی با اسامی «عربیکا» و «روبوستا» آشنا هستند که برای اشاره به دو گونه دانه‌ی قهوه که برای مقاصد تجاری کشت می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۱۳۹۹ شنبه ۷ تير 4074 بیشتر
قهوه ترک هایک
قهوه ترک هایک 0 تومان
چطوری میتونم کمکتون کنم؟