دوره مجازی لاته آرت تخصصی

تفاوت قهوه و نسکافه+پنج تفاوت اصلی آن

۱۳۹۹ دوشنبه ۲۴ شهريور
1090بازدید
تاریخ امروز: ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

از آنجائیکه روشهای مختلفی برای آماده سازی و سرو قهوه وجود دارد، همین امر باعث شده از نام‌های مختلفی نیز استفاده کنند مانند قهوه ترک، قهوه اسپرسو و... که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود میباشد. ولی قهوه و نسکافه دارای تفاوتهایی هستند که تفاوت اصلی آنها در طرز تهیه شان میباشد. نسکافه یا همان قهوه فوری، نیاز به دم کردن ندارد و کافی است که آن را در یک لیوان آب جوش ریخته و ترکیب نمائید. ولی قهوه را باید با قهوه جوش و به روش دمی تهیه کرد.

 

برای خرید قهوه اصل وارد سایت خوش کالا شوید و اطلاعات جداگانه قهوه ها را مطالعه نمایید. کافی است از محصولات ما دیدن فرمایید و قهوه‌ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

تفاوت قهوه و نسکافه

 

تفاوت قهوه و نسکافه در میزان کافئین

میزان کافئین موجود در نسکافه، نسبت به قهوه بسیار کمتر است. وقتی قهوه در معرض گرما قرار میگیرد، از آن کافئین استخراج میگردد و هرچه میزان گرما و زمان آن افزایش پیدا کند، میزان کافئین به دست آمده نیز افزایش پیدا میکند. درصورتیکه در بسته بندی نسکافه، اصلا قهوه ای وجود ندارد که بتواند تولید کافئین کند و میزان کافئین موجود در نسکافه به شرکت تولیدکننده مربوط میشود.

 

 

تفاوت عطر و طعم قهوه و نسکافه

 قهوه تازه دارای عطر و طعم غلیظ تری نسبت به نسکافه میباشد و دارای تلخی مطلوبی است. نسکافه تلخی ملایم و عطر نه چندان زیادی دارد. برای افرادی اضافه وزن دارند و یا رژیم لاغری دارند، توصیه میشود از قهوه استفاده نمایند.

 

تفاوت نگهداری قهوه و نسکافه

نسکافه به علت نوع بسته بندی اش، نیاز به شرایط خاصی برای نگهداری ندارد و در طولانی مدت قابل نگهداری و استفاده میباشد. ولی پودر قهوه را باید در ظرف دربسته و به دور از رطوبت و نور قرار داد تا همواره تازه بماند و کیفیت خود را حفظ نماید.

 

قهوه و نسکافه

 

تفاوت قهوه و نسکافه در زمان آماد

 

یکی از مزیت های اصلی نسکافه که باعث شده به یک نوشیدنی محبوب تبدیل شود، زمان اندک مورد نیاز جهت آماده سازی میباشد که باتوجه به شرایط زندگی و مشغله افراد، این موضوع بسیار حائز اهمیت میباشد. از طرفی تهیه قهوه به روش دمی زمانبر بوده و به تجهیزات خاصی نیاز است.

 

تفاوت قهوه و نسکافه از نظر قیمت

این دو نوع قهوه از نظر قیمت نیز دارای تفاوتهایی هستند. از نظر اقتصادی، قیمت نسکافه مناسب تر بوده و مقرون به صرفه تر میباشد.

 

سایر مطالب مرتبط به فروشگاه قهوه خوش کالا :

تفاوت اسپرسو و نسپرسو

تفاوت ماکیاتو با اسپرسو

 

 

کارشناس تولیدمحتوا
مطالب مرتبط
راهنمای دم‌آوری قهوه

کنترل عصاره‌ی قهوه، بهترین و هم یکی از سخت‌ترین موارد در دم‌آوری قطره‌ای است. عناصر بسیاری باید در نظر گرفته شود، آن‌ها را به درستی ترکیب کرده و می‌توانید یک قهوه‌ی خوش‌مزه داشته باشید.

۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير 2297 بیشتر
موج سوم قهوه چیست و چه تفاوتی با اسپشیالتی دارد؟

موج سوم قهوه. در کافی‌شاپ‌ها و فضای مجازی بارها با این اصطلاح روبه‌رو می‌شویم؛ اما واقعا معنای آن چیست؟ تفاوت آن با قهوه‌ی اسپشیالتی و موج اول، دوم و چهارم در چیست؟

۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير 3674 بیشتر
تفاوت قهوه‌ی عربیکا و روبوستا

قهوه دوستان با هر سطح از تخصص، تا حدودی با اسامی «عربیکا» و «روبوستا» آشنا هستند که برای اشاره به دو گونه دانه‌ی قهوه که برای مقاصد تجاری کشت می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۱۳۹۹ شنبه ۷ تير 3998 بیشتر
قهوه فول کافئین ۱۰۰٪ روبوستا تیره سبا
قهوه فول کافئین ۱۰۰٪ روبوستا تیره سبا 131,000 تومان
چطوری میتونم کمکتون کنم؟