دوره مجازی لاته آرت تخصصی

با قهوه چی بخوریم

۱۳۹۹ سه شنبه ۲۰ آبان
19542بازدید
تاریخ امروز: ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند

با قهوه چی بخوریم؟

  .قهوه را با چی بخوریم تا قوی تر شود و خاصیت آن از بین نرود؟شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد. قهوه یک نوشیدنی کافئین دار و پر طرفدار است که در سطح جهان بصورت روزانه و مستمر مصرف می شود و البته که در میزان مصرف آن باید توجه کرد تا بتوان بیشترین تاثیر را از آن گرفت.در این مقاله قصد داریم تا شما را با خوراکی هایی آشنا کنیم که با مصرف آن تاثیر قهوه بیشتر خواهد شد و می توان آن ها را با قهوه مصرف کرد.

 

قهوه را با چی بخوریم؟

 

همانطور که قبلا درمورد خواص قهوه صحبت کردیم،نوشیدن آن باعث کمتر شدن بیماری های قلبی،ریوی، سرطان، دیابت و... می شود.می توانید روزانه قهوه خود را با این خوراکی ها مصرف کنید:

  • قهوه با دارچین:

برای طعم بهتر و هم چنین عطر قهوه خود می توانید یک قاشق چای خوری پودر دارچین به آن اضافه کنید.دارچین ممکن است کمی قهوه شما را تلخ تر کند برای همین بهتر است یک قاشق چایخوری شکر نیز به نوشیدنی خود اضافه کنید.

  • قهوه با پودر کاکائوی بدون شکر:

با اضافه کردن پودر کاکائو به نوشیدنی خود می توانید ازخواص آنتی اکسیدان های موجود در شکلات استفاده کنید که باعث بهبود جریان خون در مغز و قلب می شود.

  • قهوه با عصاره وانیل:

اگر نوشیدنی وانیلی می نوشید، مجبور نیستید طعم مورد علاقه ی خود را مورد بررسی قرار دهید. به خاطر داشته باشید که فقط شکر طعم دهنده نیست، بنابراین به ریشه ی نی شکر چند قطره عصاره ی وانیل آغشته به شکر در شربت طعم دار با یک قطره از آن برای طعم دادن شروع کنید.

برای خرید قهوه اسپرسو در فروشگاه قهوه خوش کالا به راحتی می‌توانید با مقایسه‌ی محصولات مختلف، سفارش خود را ثبت نموده و در صورت نیاز از مشاوره‌ی تخصصی کارشناسان بهره‌مند شوید.

  • قهوه با جوز هندی:

طبق بررسی های صورت گرفته در دانشگاه کلمبیا؛ دو قاشق غذا خوری جوز هندی مانند ماری جوانا از عوارض جانبی مانند تهوع، تنگ شدن دریچه های قلب و توهم برخوردار است.پس در مصرف آن احتیاط کنید و البته می توانید به علاوه جوز هندی مقداری هل نیز برای بهتر شدن طعم قهوه خود به آن اضافه کنید.

  • قهوه با مغز نارگیل:

مغز نارگیل جز نوشیدنی های مناطق گرمسیری است.از آن می توانید در نوشیدنی قهوه خود استفاده کنید البته به این نکته توجه کنید با توجه به مقاله ای که از طرف انجمن قلب آمریکا منتشر شده است روغن نارگیل به دلیل دارا بودن چربی های اشباع شده،مصرف آن باید تحت کنترل و محدود شده باشد.

  • قهوه با آب پرتقال!

بله درست است شما می توانید قهوه خود را با آب پرتقال مصرف کنید.ترکیب قهوه اسپرسو با آب پرتقال امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است.آب پرتقال یک نوشیدنی طبیعی است که سرشار از ویتامین سی است و هم چنین شیرینی طبیعی نیز دارد که ترکیب آن با قهوه اسپرسو رنگ قهوه شما را روشن تر می کند.اگر طعم پرتقال را دوست دارید کافی است چند قطره آب پرتقال را با قهوه خود مخلوط کنید.

بیشتر بدانید:

سیروپ

هات چاکلت چیست

قهوه از چی درست میشه

 

 

کارشناس تولید محتوا
مطالب مرتبط
راهنمای دم‌آوری قهوه

کنترل عصاره‌ی قهوه، بهترین و هم یکی از سخت‌ترین موارد در دم‌آوری قطره‌ای است. عناصر بسیاری باید در نظر گرفته شود، آن‌ها را به درستی ترکیب کرده و می‌توانید یک قهوه‌ی خوش‌مزه داشته باشید.

۱۳۹۹ دوشنبه ۹ تير 2230 بیشتر
موج سوم قهوه چیست و چه تفاوتی با اسپشیالتی دارد؟

موج سوم قهوه. در کافی‌شاپ‌ها و فضای مجازی بارها با این اصطلاح روبه‌رو می‌شویم؛ اما واقعا معنای آن چیست؟ تفاوت آن با قهوه‌ی اسپشیالتی و موج اول، دوم و چهارم در چیست؟

۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير 3484 بیشتر
تفاوت قهوه‌ی عربیکا و روبوستا

قهوه دوستان با هر سطح از تخصص، تا حدودی با اسامی «عربیکا» و «روبوستا» آشنا هستند که برای اشاره به دو گونه دانه‌ی قهوه که برای مقاصد تجاری کشت می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۱۳۹۹ شنبه ۷ تير 3877 بیشتر
قهوه فول کافئین ۱۰۰٪ روبوستا تیره سبا
قهوه فول کافئین ۱۰۰٪ روبوستا تیره سبا 267,500 تومان
چطوری میتونم کمکتون کنم؟