دوره مجازی لاته آرت تخصصی

قهوه ال دیویسو کلمبیا ست

دسته بندی: قهوه‌های تخصصی
زیر دسته بندی محصول: خرید قهوه‌ تک‌ خاستگاه
رنگ:
سایز:
تماس با مشاور به صورت آنلاین : 09123652043
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان

شیوه‌ی دم‌آوری پیشنهادی:دم‌آوری دستی و دم سرد

مقایسه
درباره محصول

قهوه ال دیویسو کلمبیا ست، از بهترین دانه‌های ۱۰۰٪ عربیکای مزرعه‌ی El Diviso، واقع در ارتفاع ۱۷۵۵ متری از سطح دریا در نواحی مرکزی هویلای کشور کلمبیا تهیه شده است.

 

این مزرعه در حال حاضر در مالکیت «لوئیز کارلوس گوزمن» قرار دارد. وی که فرزند یک خانواده‌ی کشاورز است، با آموخته‌های پدر و مادرش، از ۱۴ سالگی پرورش محصولات قهوه‌ی منحصر به فرد خود را آغاز کرد. لوئیز کارلوس با خرید مزرعه‌ی کوچک ۵ هکتاری ال دیویسو در نزدیکی رشته کوه و ارتفاع حدودی ۱۸۵۰ متر از سطح دریا، قسمت جنوبی مزرعه با ارتفاع حدودی ۱۷۵۵ متری را برای کشت این قهوه انتخاب کرد.

 

فرآوری قهوه ال دیویسو کلمبیا ست از زیرگونه‌ی کلمبیا (Colombia)، محصول یکی از اصلی‌ترین تعاونی‌های کشت و فرآروی قهوه در منطقه به نا م Coocentral Cooperative، در واقع به صورت شسته یا خیس انجام گرفته. ولی برداشت و مرحله‌ی تخمیر برای پاکسازی موسیلاژ گیلاس قهوه، با وسواس و شیوهی مناسبی انجام شده که نتیجه‌ی آن، قهوه‌ای‌ست که در فنجان علاوه بر عطر و طعم‌یاد میوه‌های استوایی، آرومای گلی جذابی نیز ایجاد می‌کند.

 

خرید قهوه ال دیویسو کلمبیا ست، از زیرگونه‌ی کلمبیا (Colombia)، با برشته‌کاری روشن رو به متوسط و طعم‌یادهای گلی، میوه‌های استوایی و هسته‌دار در کنار طعم کلاسیک قهوه‌های کلمبیا، فنجانی با طعم‌های پیچیده ایجاد می‌کند که برای استفاده به روش‌های دم‌آوری دستی مانند کمکس، V60 و دم سرد مناسب است.

خاست‌گاه:
کلمبیا
خاستگاه:
کلمبیا
گونه:
٪۱۰۰ عربیکا
سال برداشت:
-
ارتفاع کاشت:
۱۷۵۵ متر
شیوه‌ی دم‌آوری پیشنهادی:
دم‌آوری دستی و دم سرد
تاریخ تولید:
-
علی شریف

اسپرسوی بی نظیری میده. بهترین اسپرسوی تهیه شده از دانه رست ایران که در چند سال اخیر تجربه کردم. رایحه گلی و میوه ای کاملا واضحه و طعم کاملا شفاف ترش و تلخ با غلبه ترشی بهتون میده. به یاد ماندی بود 👍👍

افزودن نظر
  • فروشگاه خوش کالا
لطفا منتظر بمانید . . .
چطوری میتونم کمکتون کنم؟